• Krossa­t hjärta
    Mon 22 Apr 2019 11:44
    122 visningar
    0 svar
    0
    122

    Hjälp!

    Hej! Jag älskar min man över allt annat. Vi har varit tillsammans i tjugo år och gifta i tio. Vi har också tre barn tillsammans. De senaste åren har maken förändrats. Det känns som att vi kommit längre ifrån varandra och hans känns frånvarande och distanserad. Vi har också sex väldigt sällan. Han skyller på trötthet och småbarnsliv. Jag har en magkänsla som INTE vill försvinna!

    För ett tag sedan hittade jag supermånga porrmejl i hans "spam-inkorg". Några av mejlen förstod man var spam. Jag hittade dock också två mejl (som flyttats till spam) med orden "tack för ditt mejl" och "jag tror vi bytte adress på en annan sida". Mejlen är skickade från vanliga hotmailkonton. Jag konfronterade mannen som fick sin första panikångestattack. Han brukar aningen bli arg eller irriterad och inte reagera så. Han bedyrade att han älskar mig och att det endast är spam. Han förändrades över en dag och blev mer kramig och hjälpsam och ville sitta nära. "Man vet inte vad man har förrän man håller på att förlora det" var hans svar på varför han reagerat så. Han erkände dock att han porrsurfar men att han aldrig registerat sig någonstans eller sexdejtat. Jag valde att tro på honom och att han porrsurfar är jag väl inte jätteglad över men jag kan leva med det.

    Igår hittade jag sökningar på "sexdejting", Victoria Milan, c-date och mogenromantik på hans mobil. Han hade raderat sökorden men glömt att radera historiken. Man såg tydligt att det sökts på Google. Han har också blivit mer inbunden igen.

    Hur tolkar jag detta? Är detta otrohet tycker ni? För mig är det. Mitt hjärta är krossat. Vad hade ni gjort? Hur hämtar man sig från ngt sånt här? Kan man verkligen ljuga någon som man levt med så länge rakt upp i ansiktet? Någon som varit med om det?

Svar på tråden Hjälp!