• Brommatjej

    Bf nyårsafton

    Har precis plussat och fick bf på nyårsafton. Någon annan som också plussat och också fått bf på nyårsafton? Hur känner ni er?

    Jag är jätteglad över plusset och tycker att det känns komiskt att bf blev på nyår.

    Det är mitt andra barn.

  • Svar på tråden Bf nyårsafton
  • Gurkan25

    Fick bf 20 december 2017 men sonen föddes på julafton ist!


    Benjamin 24/12-2017 Zakaria och Adam 9/3-2019
  • MamaToK

    Jag har precis plussat och har bf 3:e jan. =) Jag själv är född på nyårsafton och sambon dagen innan så om lilla fröet får stanna så blir det många födelsedagar där ikring. =D

  • Brommatjej
    MamaToK skrev 2019-04-24 09:40:11 följande:

    Jag har precis plussat och har bf 3:e jan. =) Jag själv är född på nyårsafton och sambon dagen innan så om lilla fröet får stanna så blir det många födelsedagar där ikring. =D


    Tessaloniki skrev 2019-04-24 21:39:58 följande:

    Jag plussade igår och har bf 1 januari om plutten får stanna kvar <3


    Spännande med ett sånt ?speciellt? eller nära ett speciellt datum. Hur mår ni? Har ni några symptom än?

    Själv känner jag mest trötthet, stickningar runt livmodern och ljumskarna och lite ömma bröst. Hade önskat mer symptom, det hade lindrat oron lite. Tycker att de här första veckorna är så oroliga
  • MamaToK
    Brommatjej skrev 2019-04-26 19:55:08 följande:

    Spännande med ett sånt ?speciellt? eller nära ett speciellt datum. Hur mår ni? Har ni några symptom än?

    Själv känner jag mest trötthet, stickningar runt livmodern och ljumskarna och lite ömma bröst. Hade önskat mer symptom, det hade lindrat oron lite. Tycker att de här första veckorna är så oroliga


    Hade kollat fel så det är 2:a januari som är bf för mig. Känner lite molvärk i livmodern och långt ner i ryggen, lite illamående till och från och lite mer kissnödig. Annars rätt lugnt för tillfället. Förra graviditeten fick jag spända och otroligt ömma bröst tidigt, men känner inte av dem alls nu. Vet inte om det beror på att jag ammar dottern lite fortfarande, hon är 8,5 månad. Fast alla graviditeter ska ju vara unika.

    Ja de första veckorna känns väldigt osäkra! Håller tummarna för att det går vägen för oss alla!
  • mangon

    Jag har bf på julafton. Komiskt.

    Dottern var beräknad 25/12 2015.

    Hon stannade dock kvar till 5 januari 2016.

    Det var spännande dag Är dör kring nyårsafton, skulle det blir en 2015 bebis eller 2016 bebis.

    Idag är jag Så tacksam för att hon stannade kvar över nyår, för hennes skull. :)

    Spännande när det blir i ett årsskifte.

Svar på tråden Bf nyårsafton