• Dendäranonym95

    Konstiga yrselattacker m.m

    Hej! Det har börjat hända mig en konstig sak den senaste veckan. När man stryper sig själv så man inte får blodtillförseln till hjärnan typ, så känns det i en SEK i huvudet och så yrar det till, samtidigt känns det som att det ?pulserar? tre fyra gånger i huvudet och resten av kroppen. Asså som att blodtillförseln stryps i hela kroppen. Samtidigt blir mina läppar bedövade och tungan pulserar, läpparna känns som det vibrerar inuti när det händer. Min syn blir också helt konstig ett litet tag när det händer. Jag kan inte förklara det bättre ön så. Och det händer jätte ofta nu, speciellt såfort jag rör på mig. Är jag stilla så händer Det typ inte.

    Det är jätte obehagligt om jag t.ex är ute eller iväg eller något.

    Jag tappar också mitt hår, det går av på mitten typ. Och mina ögonbryn är glesa och jag tappar mycket av dom, och mina ögonfransar framförallt. Har nästan inga ögonfransar på ena ögat och har inte haft på över 1 år.

    Vad fasen kan detta vara? Någon som har varit med om samma?

  • Svar på tråden Konstiga yrselattacker m.m
  • Anonym (V)

    Vet inte om du är man eller kvinna, men om du är kvinna undrar jag om du har kopparspiral? Hade samma problem som du i flera år och till slut uppdagades det att jag har alldeles för höga kopparnivåer. Tog ut spiralen och efter det har besvären försvunnit helt. Håret växer ut och har inga obehagliga yrselattacker längre.

    Kopparöverskott kan man även få pga vattenledningar av koppar.

Svar på tråden Konstiga yrselattacker m.m