• Fri 26 Apr 2019 17:51
    161 visningar
    2 svar
    2
    161

    Nån med erfarenhet av nidblödning!?

    I tisdags så kom det blod när jag torkade mig på pappret (rosa). 10 dagar efter ägglossning. Hade känningar vid äl och tempar så ganska säker jag hade äl. I onsdag kom inget alls. Men igår och idag har jag haft några bruna flytningar.

    Mensen brukar annars vara som en rinnande kran med mkt smärta. Känner bara lite molande värk nu. Enligt app så har jag bim idag. Men testet visar ännu negativt (digitalt)

    Kan det vart en nidis ändå? Någon med erfarenhet?

  • Svar på tråden Nån med erfarenhet av nidblödning!?
  • Sun 28 Apr 2019 08:22
    #1

    Lite liknade för mig. Fick en blodblandad flytning den 24:e, ca 8 dagar efter ägglossning. Testade negativt idag med testa tidigt (BIM -3), har tidigare fått plus med samma test BIM -2. Brukar alltid ha spottings före mens, och inte haft det nu, därför känns det inte helt uteslutet att kunde vara gravid. Spottings har tidigare uteblivit endast vid graviditet.

    Har aldrig haft nidblödning innan. Hoppas att någon med erfarenhet av nidblödning kan ge ett bättre svar!

  • Sun 28 Apr 2019 08:50
    #2
    Love5 skrev 2019-04-28 08:22:55 följande:

    Lite liknade för mig. Fick en blodblandad flytning den 24:e, ca 8 dagar efter ägglossning. Testade negativt idag med testa tidigt (BIM -3), har tidigare fått plus med samma test BIM -2. Brukar alltid ha spottings före mens, och inte haft det nu, därför känns det inte helt uteslutet att kunde vara gravid. Spottings har tidigare uteblivit endast vid graviditet.

    Har aldrig haft nidblödning innan. Hoppas att någon med erfarenhet av nidblödning kan ge ett bättre svar!


    Tack för svar! Dock kom mensen sen igår morse :/ bara att ta nya tag nu :)
Svar på tråden Nån med erfarenhet av nidblödning!?