• Anonym (nakenbadarn)

    utomhussex sommartid

    Hur är har ni sex utomhus ?
    När ? vid bilfärd eller vid eller annan sexutflykt ?
    Jag själv med ,nu mera fru har sex i båten på stranden ,egen badland och i skogen och när är ute och åker kan det börja trycka på så vi måste ut och råknulla..
    vi brukar kunna ha tyst sex på vår balkong så inte  våra granna r störs i stan 

  • Svar på tråden utomhussex sommartid
  • Jojjekåt

    Jag kan ha sex på stranden och i en provhytt. Vill gärna ha sex utomhus gärna med en kåt tjej kvinna

  • Anonym (Nostalgisk)

    Får mig att minnas.

    Solen sken, lätt vind ute vid Vinga. Öppet hav således. Var vansinnigt förälskad för första gången, vi seglade en lite större jolle. Hon som numer är min fru låg på fördäck och solade i bikini, jag vid rorkulten typ två meter därifrån. Så drar hon underdelen åt sidan och börjar onanera, seglade och såg på i kanske tio minuter. Sen drev vi ett bra tag...

  • Jojjekåt

    Oj vad skönt det låter! Det är så skönt att få se något sådant. Gör hon inte sådär nu för tiden då?

  • Anonym (nakenbadarn)

    Härligt !!!!!! var hon  topless? inte hel naken ?? när vi åker med båten är vi nakna hela tiden och stannar och badar nakna också ..

  • Anonym (Nostalgisk)

    Nä fasen det var ett bra tag sen sist tyvärr men visst är det ljuvligt å se på. Den gången i båten kommer jag iaf aldrig glömma, inte någon enda detalj.

  • Anonym (Nostalgisk)

    Nä hon var först iklädd bikini som sagt så det kom oväntat. Jojje, tror du chanserna är goda att jag ska försöka ordna så du får se min fru onanera?

  • Anonym (nakenbadarn)

    Det är varmt ute nu men inte sexvarmt var 20idag men blåser kalt i alla fall. man får leta på någon skogsbacke i söderläge som det lää in sen kan det bli åka av , då får man ta fram  gräs -pipe -filten

  • Anonym (Hp)

    När vi är ute och kör bil så kan jag ta lite extra på honom och öppna upp hans gylf. Kör ner handen i kalsongerna och börjar ta. Han svänger in mot en avsides skogsväg och så har vi sex mot bilen. Fungerar extra bra om jag har kjol på mig. Då kan man vara lite diskret! :)

Svar på tråden utomhussex sommartid