• Anonym (Linaa)

    VAR får jag tag på en fräsch kille för sex?

    Min man har inte velat ha sex på flera år! Nu har jag sagt till honom att jag vill ha en kille som blir kåt på mig och som vill ligga. Min man har helt tappat lusten. Jag är sexig, 60 år, och får många blickar på jobbet, men ingen som tar det vidare. Har ni tips? Jag skulle också helst vilja träffa en yngre kille som orkar och vill ha sex.Jag står inte ut utan sex längre!

  • Svar på tråden VAR får jag tag på en fräsch kille för sex?
  • Anonym (Linaa)

    Haha 50 år är jag , inte 60 :)

  • Anonym (T)

    Jag hoppas du lämnar din man innan du gör något. Sexlusten går upp och ned. Kanske din man är deprimerad eller har en fysisk sjukdom? Är det då värt att kasta bort erat liv tillsammans och slänga bort honom för att du vill ligga? Det låter mer som en ålderskris?

    Min pappa lämnade min mamma vid 65 års åldern för att mamma blev sjuk och inte kunde resa och göra sådana saker längre.. Det är hemskt.

  • Anonym (Linaa)
    Anonym (T) skrev 2019-04-30 23:32:31 följande:

    Jag hoppas du lämnar din man innan du gör något. Sexlusten går upp och ned. Kanske din man är deprimerad eller har en fysisk sjukdom? Är det då värt att kasta bort erat liv tillsammans och slänga bort honom för att du vill ligga? Det låter mer som en ålderskris?

    Min pappa lämnade min mamma vid 65 års åldern för att mamma blev sjuk och inte kunde resa och göra sådana saker längre.. Det är hemskt.


    Jag förstår det låter sorgligt. Nej det är tyvärr inte så enkelt som en ålderskris. Han har egentligen aldrig haft nån stor sexlust, men jag har funnit mig i att jag alltid fått ta initiativ och att vi haft sex varannan månad, ibland en gång i halvåret, nu ingenting. För mig är sex lika naturligt osmart dricks kaffe, man bara gör det och har kul.
  • Anonym (Inte jobb)

    Jag känner igen mig i situationen, fast jag är något år yngre och man. Jag håller dock just nu fast vid mitt förhållande och ser vad som händer.

    Jag skulle inte gått vidare med inviterna på jobbet om jag var du. Flörtar och uppmuntran på jobbet behöver inte alls innebära att någon vill gå vidare och ha sex. Det känns som att det bara kan skapa problem på sikt om du blandar ihop rollerna där.

  • Tecum

    Jobbet är ingen bra palts för tillfälliga sexkontakter eller kk-förhållande. Det bli lätt strul och konflikter som påverkar stämningen där. Men nätet borde väl funka för dig också, det finns en mängd kontaktforum?

    Om din man vägrar dig sex får han skylla sig själv. Dessutom har du varit öppen mot honom om vad du ska göra.

  • Anonym (Linaa)
    Tecum skrev 2019-05-01 10:46:01 följande:

    Jobbet är ingen bra palts för tillfälliga sexkontakter eller kk-förhållande. Det bli lätt strul och konflikter som påverkar stämningen där. Men nätet borde väl funka för dig också, det finns en mängd kontaktforum?

    Om din man vägrar dig sex får han skylla sig själv. Dessutom har du varit öppen mot honom om vad du ska göra.


    påverkar stämningen: en kille och jag flirtar på jobbet, DET har jag tänkt på att DET påverkar stämningen, känns som om kollegor måste känna det också?. Det känns som elektriskt när vi sitter i samma rum, jag försöker dock dölja det då jag är gift och han är singel. Känns som om vi fick sagt eller gjort nåt skulle vara bättre för stämningen.

    Det sista stycket är mitt i prick. Jag har verkligen varit tydlig med min man, han gör/har inte gjort någon förändring trots att jag väntat på honom att förändras i flera år..OCH varit trogen
  • Anonym (Linaa)
    silver33 skrev 2019-05-01 11:16:12 följande:

    Bodycontact funkar säkert för er kvinnor! :)


    jag har inte testat någon sån sajt, tänker igen att jag tänder på män jag har nån form av relation med..
  • MrKrips

    Det är väl bara att skapa ett smygkonto på Tinder.

    Om du nu tröttnat på din gubbe borde du i första hand göra ett avslut. Otrogenhet leder sällan nån vart.

Svar på tråden VAR får jag tag på en fräsch kille för sex?