• palmen24

    Är han intresserad eller inte?

    Hej allihopa där ute! Jag är en tjej (hetero) som får mycket bekräftelse från både killar och vänner, alltså ser jag väl bra ut. Har dejtat ganska många killar men när jag har varit väldigt intresserad har dom inte varit det och när dom har varit väldigt intresserade har jag inte varit det. Nu träffar jag i alla fall en kille som jag har börjat finna tycke för. Här kommer lite info:

    Vi har träffats tre gånger på ungefär tre veckor. Första gången sågs vi på en fika, andra gången sov jag över hos honom och den senaste gången sågs vi på eftermiddagen i ungefär fyra timmar. Vi klickar bra och snackar om allt möjligt. Vi har haft sex vilket han har uttryckt var riktigt bra (jag håller med). Jag har träffat hans familj två gånger samt ätit med dom. Vi har någon sorts kontakt varje dag, kanske att vi skickar någon bild på snap eller skriver nåt kort.

    Det som gör att jag blir osäker är att han inte är så uttrycksfull genom sms, men han är väldigt framåt när vi ses, nästan mer framåt och social än vad jag är. Plus att jag oftast är den som frågar om vi ska ses.

    Mina frågor är: är han intresserad? Är jag bara ett ligg? Är det jag som är dålig på att visa vad jag vill? 

    Tacksam för svar!

  • Svar på tråden Är han intresserad eller inte?
  • Anonym (ppppp)

    När jag mötte min man var han så vältalig i chatten, men när jag fick sms var det som en annan människa! Jag blev riktigt brydd innan vi hade mötts på riktigt för jag förstod verkligen inte. Jag insåg iaf efter ett tag att han är sån alltid när han skickar sms (till alla) - inga smileys knappt och ofta kan man få bara ett "ok" till svar. Han tycker helt enkelt inte så mkt om att skriva sms, trycker på fel tangenter, det tar tid osv. Vi är alla olika så du får nog tänka att det kan vara så. Vissa gillar att ringa och babbla i timmar, andra inte, osv. Fråga honom!

  • Anonym (Regnmakaren)

    Jag gillar inte heller sms. Faktum är att sms suger.
    Han verkar gilla dig, det är väl viktigast?
    Om du bara är ett ligg, eller mer, kan inte vi svara på. Du får träffa honom och se.

Svar på tråden Är han intresserad eller inte?