• Anonym (hämmad)

    Att våga leva ut sina fantasier med någon?

    Vågar ni det?

    Har insett att en stor del i att ha bra sex handlar om att våga leva ut sina fantasier och släppa hämningar. Har nog egentligen inte riktigt vågat det med någon, speciellt inte nya eller tillfälliga dejter. Har alltid tänkt att mina fantasier är för extrema och udda och att jag tar en stor risk som lämnar ut mig.

    Skulle ju så klart vilja våga nångång.

    Har du många fantasier och vågar du leva ut dem med dina partners?

  • Svar på tråden Att våga leva ut sina fantasier med någon?
  • Anonym (hämmad)
    Anonym (vetinte) skrev 2019-05-02 12:13:28 följande:

    Vad har du för fantasier då? :) 


    Knappast något man delger på ett forum:) Inte ens mina partners har ju fått veta.

    Meningen med tråden är nog att få reda på hur andra har vågat berätta om sina.

    Har de plötsligt träffat en person som ingett ett sånt förtroende att de vågat t ex?
  • Anonym (Kvinna)

    Vissa fantasier passar inte att leva ut.

    Vissa passar med vissa partners och då brukar det halka dit med lite hintar

  • Anonym (...)
    Anonym (hämmad) skrev 2019-05-02 12:59:06 följande:

    Knappast något man delger på ett forum:) Inte ens mina partners har ju fått veta.

    Meningen med tråden är nog att få reda på hur andra har vågat berätta om sina.

    Har de plötsligt träffat en person som ingett ett sånt förtroende att de vågat t ex?


    Vilka fantasier man har påverkar ju hur man ska göra. Vissa saker ska man ju bara försöka förtränga, andra kan man ju leva ut. Så det är ju relevant att veta vad du fantiserar om.

    Det måste ju vara enklare att berätta om ett anonymt forum att du tänder på blöjor eller vad det nu är, än att berätta för en partner.

    Jag har hintat om fantasier. Berättat om sexdrömmar (reagerar partnern negativt på drömmen så skyller man bara på att man inte kan styra över sina drömmar), men också försökt att skapa rätt stämning genom att inte vara fördömande själv och fråga mina partners om de inte har några fantasier eller drömmar kring sex.
  • Anonym (Man)

    Har också hintat om sexdrömmar. Dock den senaste var en riktig dröm där jag kom på tjejen att få oralsex av en annan tjej. Hon ser mig komma nen avbryter inte och jag tittar på tills hon kommer i en hård orgasm. När jag berättade det så blev hon alldeles våt.

    Har även diskuterat om hon skulle vilja ha sex med någon annan för att testa. Hon sa nått i stil att gräset kanske inte är grönare på andra sidan, varpå jag svarade att det vet man inte förrän man testat. Klämde dit att hon får ett frikort om hon känner för det. Bara för att sätta lite tankar i hennes huvud.

  • älskamigmucho

    Jag brukar be dem jag har sex med att testa allt möjligt förbjudet i o på mig.... har varit en massa sköna spännande saker o en del som männen det handlat om passar på att göra när de ändå har mig i sitt våld o jag älskar att låta dem testa sina gränser med mig.... så jag älskar dirty och gillar att bli använd på olika sätt o vis

  • Xzx
    älskamigmucho skrev 2019-05-19 09:41:50 följande:

    Jag brukar be dem jag har sex med att testa allt möjligt förbjudet i o på mig.... har varit en massa sköna spännande saker o en del som männen det handlat om passar på att göra när de ändå har mig i sitt våld o jag älskar att låta dem testa sina gränser med mig.... så jag älskar dirty och gillar att bli använd på olika sätt o vis


    Fan du låter ju som en riktig dröm att ha sex med! Det är typ sista året som en mer experimentell ådra vuxit fram hos mig, och en lust att dominera och ta för mig. Ju mer desto bättre egentligen, även om jag inte tagit det Allt för långt än. Viktigt att det känns tryggt både för mig och den jag är med liksom =) Skulle aldrig göra det med en partner som inte är 100% med på det.

    Och dom verkligen vill testa riktigt dirty grejer, bli dominerade och så... dom är inte jätta vanliga i min erfarenhet :P
  • Anonym (H)

    Vissa knäppa fantasier tror jag inte någon kvinna vill ställa upp på, snarast skulle man bli sedd som ett pervo. Så sådant får man fantisera om för sig själv.

  • älskamigmucho

    Såklart det finns sånt som man inte vill göra också. Min erfarenhet är att många vill ha makten över mig o det passar mig bra! Älskar att bli studerad o instruerad o lyda. Vet inte om det gäller alla men de allra flesta som fått leka doktor o patient eller skolflicka o rektor eller vad de vill med mig har varit rätt råa och brutala. Från början mjuka sen riktigt perversa o jag gillar ju det. Tror jag drar till mig den sortens män som vill äga o använda tjejer. Sålänge det är lek så låter jag dem gå vilda på mig. Har testat att vara den dominanta också o använda en man som leksak. Han älskade det, jag gillade kläderna o att tvinga honom till grejer spotta på han etc men jag är helt klart den undergivna i lekarna

  • Tom Araya
    Anonym (hämmad) skrev 2019-05-02 12:01:27 följande:

    Vågar ni det?

    Har insett att en stor del i att ha bra sex handlar om att våga leva ut sina fantasier och släppa hämningar. Har nog egentligen inte riktigt vågat det med någon, speciellt inte nya eller tillfälliga dejter. Har alltid tänkt att mina fantasier är för extrema och udda och att jag tar en stor risk som lämnar ut mig.

    Skulle ju så klart vilja våga nångång.

    Har du många fantasier och vågar du leva ut dem med dina partners?


    Att våga leva ut sina sexuella fantasier handlar i regel om tillit och tillit är något man måste bygga upp med tiden.

    För en del är sex överhuvudtaget, även den blygaste och mest försiktiga vaniljsexet något som bara kan ske med ett visst mått av tillit.

    Ju mer extrema fantasier du har och vill leva ut, desto mer tillit krävs det.

    Så ta dig tid att lära känna din blivande partner och när ni kommer till sex, starta lugnt och prata mycket mellan gångerna.

    Min första upplevelse i att leva ut min dominanta sida skedde efter ett halvårs nästan dagliga telefonsamtal och under det dryga år vi sedan dejtade så kom vi ändå inte längre än till ganska lätta dom-/ug-lekar.
Svar på tråden Att våga leva ut sina fantasier med någon?