• Amandap95

    Ägglossningstest!

    Hej, jag undrar hur ni tolkar mina ägglossningstest! Enligt uträkning skulle jag haft det den 2:e. Men känns som att den öka den 1:e och 2:a och nu idag ökar igen? ????

  • Svar på tråden Ägglossningstest!
  • Johanna1986

    Alla testerna e än negativa. De kan gå uppnå ner så utan att de betyder något. Kroppen som kanske kämpar på att göra en höjning men inte lyckats ännu. Fortsätt testa så hoppas vi du snart har ett positivt test.

  • M4ms

    Stickorna är negativa.

    På just ägglossningstest ska strecket vara starkare än kontrollstrecket iprincip...håller tummarna för dig.

  • Hawk

    Du kan ha missat peaken. Det ser lite ut som en ökning på det ena den förste och att det är svagare sen igen. Som dom säger ska sträcket vara starkare på ÄL-test men att du inte fått det betyder inte nödvändigtvis att du inte haft ÄL. Kan vara så att den är sen också så fortsätt testa.

    Jag skulle testa tre gånger om dagen kring ägglossning till du har fått koll på det, och samma tider varje dag. Vilka tider testar du nu? När man en gång fått positivt brukar det vara bra att testa på den tiden då det är återkommande för många. Säg att du idag testar 10 och 16 men har en kort peak som infaller mellan 12-14 ( eller ännu kortare) då missar du peaken. Men fortsätt testa några dagar till. Det är jättebra att kombinera med tempmetoden för då ser du att, och när ÄL infallsrikt även om du inte får positivt på stickan.

  • Johanna1986

    [du har nog positivt test imorgon eller inatt :) quote=79611602][quote-nick]Amandap95 skrev 2019-05-07 18:57:58 följande:[/quote-nick]Men nu borde jag väll få ägglossning inom dagarna?

    [/quote]

  • Johanna1986

    Hmmm ja frågan e om du missat pikke. Eller ifall den inte varit ännu.


    Amandap95 skrev 2019-05-08 15:05:55 följande:

    De

    Detta är från idag o de andra dagarna :)


  • Johanna1986

    Antingen har du inte haft din äl ännu eller så har du missat piken.


    Amandap95 skrev 2019-05-09 12:04:52 följande:

    Såhär ser du ut idag och några dagar innan


  • Anonym (Anonym)

    Hej!

    Önskar hjälp att tyda mitt test från idag. Vad tror ni?

  • Johanna1986

    [skulle tolka de som positivt.

    quote=79664286][quote-nick]Anonym (Anonym) skrev 2019-06-02 16:09:53 följande:[/quote-nick]Hej!

    Önskar hjälp att tyda mitt test från idag. Vad tror ni?

    [/quote]

  • VictoriaBerggren


    ÄL ska vara om 5 dagar men med denna ökningen lär det ju inte dröja tills dess?
  • Johanna1986
    VictoriaBerggren skrev 2019-06-03 14:43:50 följande:

    ÄL ska vara om 5 dagar men med denna ökningen lär det ju inte dröja tills dess?


    Med de stegarna skulle ja säga att du har äl inom 24-48 timmar.
  • emlo86

    Hjälp igen! Översta från igår morgon, 2:an igår kväll, 3:e idag på morgonen och 4:e precis nu. Vad tror ni?

  • Johanna1986

    De två till höger e positiva enligt mig. Men har du fler test e de ju brand se när de blir negativt igen.


    emlo86 skrev 2019-06-03 18:01:41 följande:

    Hjälp igen! Översta från igår morgon, 2:an igår kväll, 3:e idag på morgonen och 4:e precis nu. Vad tror ni?


Svar på tråden Ägglossningstest!