• Solsken86

    Gravid trots negativt test??

    Har haft mensvärk till och från sedan ÄL, är sjukt trött och känner av lukter extremt starkt (vilket jag gjorde under min förra graviditet)

    Gjorde ett graviditetstest idag BIM+2 och det var negativt. Kan jag vara gravid ändå eller är alla symtom önsketänkande? ???? någon som plussat sent ?

  • Svar på tråden Gravid trots negativt test??
  • LittelG

    Jodå, jag fick negativt testresultat en hel vecka efter BIM och sedan blev det ett svagt plus. Hade stenkoll på ägglossning, bör jag väl tillägga.

  • nufårvise

    Hej, hur har det gått för dig? Vet att man kan få vänta på plus, men tror de flesta får vid bim. Jag testade i måndags då jag hade bim, vad jag tror. Det var negativt, men jag har haft molvärk till och från en vecka minst, har tryck mot svanskotan och en kraftig metallsmak i munnen. Trött. Tror hela tiden mensen ska komma, men inte än. Jag tror bara min ägglossning var sen eller uteblivit, men kan ändå inte låta bli att fundera om det finns någon där inne.

  • rumpeflin
    Solsken86 skrev 2019-05-03 15:31:14 följande:

    Ingen som har något att berätta? :(


    Undrar också hur det går för dig? Har samma här..
  • smulis85

    Här är en till tog negativt gravtest bim+3 nu är jag på bim+5 och ingen mens. har 3,5 års statistik på när min mens kommer efter positivt äl-test och de är alltid dag äl+ 13-14 efter nu på dag äl+19 :(

    Tror inte jag är gravid men man hoppas ju alltid.... 

  • Solsken86

    Min mens kom igår, så var en vecka sen! Vet inte vad som hände, min mens brukar vara väldigt regelbunden så vet inte vad som var knas. Det var inget planerat försök utan ?blir de så blir de? men måste ändå säga att jag blev besviken när mensen kom! Men som sagt, hade inte förväntat mig en graviditet!

Svar på tråden Gravid trots negativt test??