• Anonym (Åslög)

    Onanera i smyg när partnern är hemma?

    Det händer att jag måste lätta på trycket, men orkar inte involvera min sambo. Men oftast handlar det om att jag har mens eller andra kvinnliga bekymmer och inte vill ha sex men ändå är kåt och inte vågar och vill onanera i hans närhet. Och vi bor trångt så det blir oftast inne på wc... :/

    Fler?

  • Svar på tråden Onanera i smyg när partnern är hemma?
  • Anonym (Man 45)

    Kille här men i alla fall.

    Varenda kväll när frugan somnat. Varför? Jo, hon har 0 sexdrift och jag desto mera, tycker sex är så avslappnande och ger sånt välbefinnande.

  • Mr K69
    Anonym (Åslög) skrev 2019-05-03 23:21:21 följande:

    Det händer att jag måste lätta på trycket, men orkar inte involvera min sambo. Men oftast handlar det om att jag har mens eller andra kvinnliga bekymmer och inte vill ha sex men ändå är kåt och inte vågar och vill onanera i hans närhet. Och vi bor trångt så det blir oftast inne på wc... :/

    Fler?


    Samma här för oss båda två då vi bodde tillsammans. Kunde vakna av småstön och plaskljud. Så jäkla hett så slutade ändå med att båda onanerade. Samma om jag gjorde det så vaknade hon och blev kåt och så var båda igång en snabbis.
  • Anonym (...)

    Jag skulle aldrig onanera med sambon hemma, men om han är på jobbet (och jag är ledig) eller om han som ikväll är på jobbfest så kan jag absolut onanera! Tänker göra det nu faktiskt, haha!

  • Mr K69
    Anonym (...) skrev 2019-05-03 23:37:32 följande:

    Jag skulle aldrig onanera med sambon hemma, men om han är på jobbet (och jag är ledig) eller om han som ikväll är på jobbfest så kan jag absolut onanera! Tänker göra det nu faktiskt, haha!


    Haha, samma här, ensam hemma och onna på G fast skulle vara trevligt pm:a med någon :D
  • Anonym (Tillsammans)

    Varför vågar du inte onanera tillsammans med honom? Är ju jättemysigt att ligga bredvid varandra och komma var för sig.

  • Sgtwolf
    Anonym (Åslög) skrev 2019-05-03 23:21:21 följande:

    Det händer att jag måste lätta på trycket, men orkar inte involvera min sambo. Men oftast handlar det om att jag har mens eller andra kvinnliga bekymmer och inte vill ha sex men ändå är kåt och inte vågar och vill onanera i hans närhet. Och vi bor trångt så det blir oftast inne på wc... :/

    Fler?


    Onani är en snabb väg fram till tillfredställelse och "resultat".

    Ibland vill man bara komma och slappna av.

    Finns inga fel i det. Snarare tvärt om.

    Inget att skämmas för. Det är bara moralpraktikanter och "präster" som ser det som nått dåligt. Om det inte är sjukligt typ onani 5-10 gånger/dag där onanin tar tid och kraft från vardagslivet..
  • Anonym (A)
    Anonym (...) skrev 2019-05-03 23:37:32 följande:
    Jag skulle aldrig onanera med sambon hemma, men om han är på jobbet (och jag är ledig) eller om han som ikväll är på jobbfest så kan jag absolut onanera! Tänker göra det nu faktiskt, haha!
    Inte jag heller
  • Anonym (Gift kvinna)

    Mkt härligare att göra det öppet och bli sedd!

  • Mr K69
    Anonym (Gift kvinna) skrev 2019-05-04 13:33:40 följande:

    Mkt härligare att göra det öppet och bli sedd!


    Hmm, öppet? Coop eller Ica, vilket funkar bäst för dej? Nä jag skojar bara. Lät lite kul men jag tror jag vet hur du menar *asg*
  • Anonym (Gift kvinna)

    Tror inte det är så bra att visa egen lek på affären. Är härligt att visa,och även se hur kåt han blir när jag berättar om manligt besök jag haft.

Svar på tråden Onanera i smyg när partnern är hemma?