• Sat 4 May 2019 11:06
    895 visningar
    17 svar
    17
    895

    Ägglossningtest

    Hej, jag har en dotter som är nio år. Nu försöker jag och min sambo bli gravida, men blir aldrig det. Det har nästan gått ett år. Nu testade jag ägglossning test och visade såhär: bifogar bild. Tycker ni det ser ut att kunna va positivt eller neg ?

  • Svar på tråden Ägglossningtest
  • Sat 4 May 2019 17:29
    #4

    Tack snälla ni

  • Sat 4 May 2019 17:41
    #7

    Visar den precis den dagen man har äl? Har inte försökt med ägglossnings stickor tidigare är därför osäker, med första dottern blev jag bara gravid.

    En fråga till kring bilden jag skickade, kan det vara så att ÄL har vart och strecket börjar ?svalna? eller visar det att de är pågång?

  • Sat 4 May 2019 17:42
    #8

    Nu tog jag ett till test. Jag visste inte att man kunde ta två samma dag, trodde de skulle ge samma resultat. Är de skillnad på dessa ? Med några timmar emellan

  • Sat 4 May 2019 17:43
    #9
  • Sat 4 May 2019 17:51
    #12

    Tack för svaret!! Hoppas på denna gång då när man försöker hålla koll på äl

  • Sat 4 May 2019 17:59
    #14

    Tack ????????

  • Sat 4 May 2019 18:00
    #15

    Tack

  • Sun 5 May 2019 17:05
    #16

    Åh, ni måste hjälpa mig här, känner mig så förvirrad. Igår tog jag ett ÄL test på morgonen som var svagt streck, sedan tog jag ett några timmar efter som visade ett tydligare streck.

    MEN idag har jag testat två gånger och nu är strecket super svagt?

    Jag trodde ÄL var påväg och att det skulle vara jätte tydligt streck idag. Betyder det då att jag hade ÄL igår om man utgår ifrån bilden jag bifogade ? Känner mig jätte förvirrad

    Tack ni, så skönt att kunna skriva här på forum, aldrig tänkt på de förut förens min tjejkompis sa att hon brukar skriva här när hon behöver rådgivning osv

Svar på tråden Ägglossningtest