• Sun 5 May 2019 11:53
    1206 visningar
    2 svar
    2
    1206

    Smärta i penis

    Hej!

    Sen i Torsdagskväll har jag haft en obehagligt stark värk på mitt ollon och en bit ner under ollonet, i stort sett bara på vänstra sidan. Jag var inne på akuten på natten mot fredag och läkaren kollade och tyckte sig inte se nått konstigt eller onormalt. Jag tycker själv att färgen på ollonet blivit lite gråaktig och tycker mig också ha tappat en del känsel i penisen.

    Det finns även ett litet mörkare område under ollonet precis vid en ådra där det känns som att det mesta av värken kommer ifrån, kan det vara en ådra som brustit eller nått? I alla fall så fick jag åka hem med en bedövningssalva och dactakort som även den innehåller lite bedövande ämnen.  Värken är nu inte så farlig men det svider en del.

    Min fråga är om någon annan varit med om något liknande som kan ha nån aning om vad detta kan vara? Känner mig väldigt orolig.

  • Svar på tråden Smärta i penis
  • Sun 5 May 2019 15:37
    #1

    Låter som en bristning eller blåmärke.

    Ta det lugnt med tänkandet.

  • Fri 10 May 2019 17:28
    #2

    Smärtan har nästan gått över helt nu men mitt ollon har blivit grå blått och känns kallt. Under ollonet går det små svara streck (blodådror) som inte varit där tidigare. Åkte in till läkaren men han tyckte inte att det var något som var fel, det ar dock i början när problemet uppstod. Jag borde kanske åka in igen antar jag, känns inte bra det här :(

Svar på tråden Smärta i penis