• Anonym (L)
    Mon 6 May 2019 03:09
    477 visningar
    9 svar
    9
    477

    Fast i London

    Jag är på semester i London och min pojkvän drack sig full och har förutom skällt ut mig också slagit mig ett flertal gånger. Tack och lov åker vi hem imorgon, men var tar jag vägen mitt i natten i London? Jag vågar inte vara kvar med honom, men jag vågar inte heller gå ut ensam mitt i natten. Vad fan gör jag?

  • Svar på tråden Fast i London
  • Anonym (Hanna­)
    Mon 6 May 2019 03:12
    #1

    Har inte hotellet en lobby? Sätt dig där. Om personalen undrar varför så säg som det är. De tvingar nog inte tillbaka dig till pojkvännen på rummet eller ut på gatan.

  • Anonym (J)
    Mon 6 May 2019 03:24
    #2

    Hur har det gått TS?

  • Anonym (L) Trådstartaren
    Mon 6 May 2019 04:06
    #3

    Ingen lobby. Det är en lägenhet vi hyrt. Han har somnat. Jag sitter här nu och väntar på att klockan ska gå så jag sen kan ta mig ut till flygplatsen.

  • Anonym (Usch)
    Mon 6 May 2019 05:53
    #4
    +2

    Usch, din stackare vilken sits.

    Jag hoppas att du har tagit dig därifrån nu. Om inte så fånga en taxi och åk till flygplatsen. Låt honom sova vidare. Involvera dig aldrig med den killen igen.

    Om du inte har något flyg idag så boka ett hotellrum och åk dit med taxi. Säg inte något till svinet till pojkvän utan lämna honom där. Kontakta dina anhöriga i Sverige och låt de få veta läget. Låna pengar om det behövs. Det viktiga är att du aldrig tittar tillbaka.

  • Mon 6 May 2019 07:33
    #5

    Sist jag kollade fanns det poliser även i London.

  • Mon 6 May 2019 07:59
    #6

    Du borde givetvis ha polisanmält honom och polisen i London har hjälpt dig hem med flyg. De är liksom till för sånt...

  • Mon 6 May 2019 08:04
    #7
    +1

    Ta dig till flygplatsen, det är bättre att sitta där än i lägenheten.

  • Tue 7 May 2019 13:13
    #8

    Synd att jag inte såg ditt inlägg innan, annars hade jag rekommenderat dig att ta kontakt med Svenska Kyrkan.

  • Anonym (Hur)
    Tue 7 May 2019 13:16
    #9

    Hur har det gått?

Svar på tråden Fast i London