• Anonym (semig­)
    Mon 6 May 2019 12:29
    320 visningar
    70 svar
    -1
    70
    320

    Kvinnor är ytliga

    Jag har tränat mer på sistone, lite större nu, mer muskler.
    Gick i t-shirt häromdagen då det var varmt och soligt. Fick blickar av kvinnor.
    På Happypancake la jag upp en ny bild, i t-shirt. Man ser armmusklerna.
    Fick flera gilla och flirtar. Inte hänt på evigheter.
    Så visst är även kvinnor ytliga.

  • Svar på tråden Kvinnor är ytliga
  • Anonym (Ja du!)
    Mon 6 May 2019 12:43
    #1
    +1

    Skulle snarare gissa på att du utstrålar mer självsäkerhet på de nya bilderna.

  • Anonym (Q)
    Mon 6 May 2019 12:47
    #2
    Anonym (semig) skrev 2019-05-06 12:29:52 följande:

    Jag har tränat mer på sistone, lite större nu, mer muskler.

    Gick i t-shirt häromdagen då det var varmt och soligt. Fick blickar av kvinnor.

    På Happypancake la jag upp en ny bild, i t-shirt. Man ser armmusklerna.

    Fick flera gilla och flirtar. Inte hänt på evigheter.

    Så visst är även kvinnor ytliga.


    Ja, men då är även du ytlig, eller hur;))
  • Anonym (...)
    Mon 6 May 2019 12:58
    #3
    +1

    Det blir ju lite missvisande att dra den slutsatsen baserat på reaktioner från den typen av ytliga datingsidor.
    Det du kan konstatera är att personer som hänger på happypancake är ytliga (vad dom nu annars ska gå efter där?)

    Du får ju helt olika resultat beroende på om du letar folk på en sex-fokuserad datingapp, en "vanlig" dejtingapp, på krogen, biblioteket, sportklubben, bland föräldrarna på förskolan, kyrkkören osv..

  • Anonym (sexig­t)
    Mon 6 May 2019 13:06
    #4

    Är otroligt svag för bulor på armarna och en slank tränad mage på män. Höjer definitivt min lust att gå loss på hans kropp;) A win win för alla!

  • Anonym (semig­) Trådstartaren
    Mon 6 May 2019 13:06
    #5
    Anonym (Q) skrev 2019-05-06 12:47:21 följande:
    Ja, men då är även du ytlig, eller hur;))
    Hur menar du?
  • Anonym (semig­) Trådstartaren
    Mon 6 May 2019 13:07
    #6
    Anonym (...) skrev 2019-05-06 12:58:24 följande:

    Det blir ju lite missvisande att dra den slutsatsen baserat på reaktioner från den typen av ytliga datingsidor.
    Det du kan konstatera är att personer som hänger på happypancake är ytliga (vad dom nu annars ska gå efter där?)

    Du får ju helt olika resultat beroende på om du letar folk på en sex-fokuserad datingapp, en "vanlig" dejtingapp, på krogen, biblioteket, sportklubben, bland föräldrarna på förskolan, kyrkkören osv..


    När jag var ute och gick häromdagen då, blickarna jag fick av kvinnor, det är ingen dejtingapp.
  • Anonym (semig­) Trådstartaren
    Mon 6 May 2019 13:10
    #7
    Anonym (sexigt) skrev 2019-05-06 13:06:09 följande:

    Är otroligt svag för bulor på armarna och en slank tränad mage på män. Höjer definitivt min lust att gå loss på hans kropp;) A win win för alla!


    En som är ärlig iaf Flört
  • Anonym (...)
    Mon 6 May 2019 13:15
    #8
    Anonym (semig) skrev 2019-05-06 13:07:33 följande:
    När jag var ute och gick häromdagen då, blickarna jag fick av kvinnor, det är ingen dejtingapp.
    Det finns flera anledningar.

    Det är vår, vi blir blir öppna och flirtiga på våren vilket man lätt glömmer efter en lång höst och vinter.
    Man ser det man vill se, kvinnor tittade på dig även innan men då hade du sämre självförtroende och såg det inte.
    Du har bättre självförtroende nu och är alltså mer attraktiv pga det.
    ALLA kvinnor är självklart inte antingen ytliga eller inte ytliga, liksom att det finns ytliga och icke-ytliga män. Dom som tittade på dig var alltså ytliga men representerar inte 100% av den kvinnliga befolkningen.
  • Anonym (semig­) Trådstartaren
    Mon 6 May 2019 13:16
    #9
    https://www.elitedaily.com/social-news/tinder-model-pics-women-shallow/1811592

    H
    an använde fejkbilder på en modell, var medvetet trist när han skrev. Kvinnorna ville ha honom ändå. Så kan det va.
  • Anonym (semig­) Trådstartaren
    Mon 6 May 2019 13:17
    #10
    Anonym (...) skrev 2019-05-06 13:15:20 följande:
    Det finns flera anledningar.

    Det är vår, vi blir blir öppna och flirtiga på våren vilket man lätt glömmer efter en lång höst och vinter.
    Man ser det man vill se, kvinnor tittade på dig även innan men då hade du sämre självförtroende och såg det inte.
    Du har bättre självförtroende nu och är alltså mer attraktiv pga det.
    ALLA kvinnor är självklart inte antingen ytliga eller inte ytliga, liksom att det finns ytliga och icke-ytliga män. Dom som tittade på dig var alltså ytliga men representerar inte 100% av den kvinnliga befolkningen.
    Jag var tränad förut också, bara lite större nu. Tror inte jag utstrålar mer självförtroende bara för att armarna är större.
Svar på tråden Kvinnor är ytliga