• Flow FI

    Bloggar om downshifting och ekonomisk frihet

    Är det några här som bloggar om er resa mot ekonomisk frihet, downshifting eller andra frihetstankar? 

    Hade varit roligt att ta del av fler bloggar och tankar där ute!

    /FlowFI

  • Svar på tråden Bloggar om downshifting och ekonomisk frihet
  • Chris88

    Hej,

    Jag bloggar om att bygga en passiv inkomst på Amazon genom self publishing. Det känns som att det touchar vid din sökning. Min blogg är mer tekniskt och kan ses som en steg-för-steg-guide om hur man gör för att bygga en passiv inkomst.

    Det är alltså inte en livsstilsblogg om det är det du söker :)

    Vet inte om man får länka här men du kan hitta den genom att googla "passiv inkomst på Amazon" och bläddra ner till marketingmindset.

    //Chris

  • Flow FI
    Chris88 skrev 2019-05-07 09:19:04 följande:

    Hej,

    Jag bloggar om att bygga en passiv inkomst på Amazon genom self publishing. Det känns som att det touchar vid din sökning. Min blogg är mer tekniskt och kan ses som en steg-för-steg-guide om hur man gör för att bygga en passiv inkomst.

    Det är alltså inte en livsstilsblogg om det är det du söker :)

    Vet inte om man får länka här men du kan hitta den genom att googla "passiv inkomst på Amazon" och bläddra ner till marketingmindset.

    //Chris


    Hej,
    spännande ska leta mig fram och läsa. Skriver du inte kontinuerlig utan satsar på utskick istället? Lägger gärna till dig min blogglista på flowfi.
  • Chris88
    Flow FI skrev 2019-05-07 11:03:32 följande:
    Hej,
    spännande ska leta mig fram och läsa. Skriver du inte kontinuerlig utan satsar på utskick istället? Lägger gärna till dig min blogglista på flowfi.

    Jag satsar på ett nytt inlägg ungefär varannan vecka. Sen skickar jag lite mejl och annat 1-2 ggr i veckan till de som är mer intresserade och har anmält sig till listan :)


     


     

Svar på tråden Bloggar om downshifting och ekonomisk frihet