• Anonym (Zig Natur)

    Hur vill du ha sex

    Hur vill du att sexet skall vara?
    Soft och romantiskt, där fokus ligger mer på kärlek än sex?
    eller ett mellanting där sex får lite större betydelse?
    eller vill du ha det djuriskt där fokuset ligger på just sex?

    /Zig Natur

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur vill du ha sex
  • New  Dawn

    Väldigt konstig uppdelning, enligt min åsikt.

    Varför skulle inte sk soft och romantiskt sex kunna innehålla oralsex? Det är väl ganska grundläggande?

    Sex som bygger mer på kärlek kan mycket väl innehålla analsex och "hårdare sex" för övrigt.

    Inget av alternativen passar.


    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (D)
    New Dawn skrev 2019-05-07 11:45:18 följande:

    Väldigt konstig uppdelning, enligt min åsikt.

    Varför skulle inte sk soft och romantiskt sex kunna innehålla oralsex? Det är väl ganska grundläggande?

    Sex som bygger mer på kärlek kan mycket väl innehålla analsex och "hårdare sex" för övrigt.

    Inget av alternativen passar.


    Lite så känner jag också
  • Anonym (Zig Natur)
    New Dawn skrev 2019-05-07 11:45:18 följande:

    Väldigt konstig uppdelning, enligt min åsikt.

    Varför skulle inte sk soft och romantiskt sex kunna innehålla oralsex? Det är väl ganska grundläggande?

    Sex som bygger mer på kärlek kan mycket väl innehålla analsex och "hårdare sex" för övrigt.

    Inget av alternativen passar.


    Men då är det svarsalternativ 2 man ska välja, lite hårdare än alt 1.
    Oralsex är enigt de kvinnor jag träffat för porrigt och inget de vill ha eller ge,
    Så är tex fallet i mitt nuvarande förhållande. och analt har jag aldrig träffat någon som ens skulle komma på tanken att prova.
  • Anonym (Kvinna)

    Variation är A och O, likaså kommunikation.

    Ibland vill jag ha långsamt romanistiskt sex, då man ser varandra ljust i ögonen under akten. Andra gånger vill jag bli smiskad till gråt och sedan tagen vilt och djuriskt.

  • Anonym (D)
    Anonym (Kvinna) skrev 2019-05-07 12:03:55 följande:

    Variation är A och O, likaså kommunikation.

    Ibland vill jag ha långsamt romanistiskt sex, då man ser varandra ljust i ögonen under akten. Andra gånger vill jag bli smiskad till gråt och sedan tagen vilt och djuriskt.


    Precis det handlar om bra kommunikation anser jag. Det krävs för bra sex oavsett hårt eller mjukt
  • Anonym (?)
    Anonym (Zig Natur) skrev 2019-05-07 12:01:51 följande:

    Men då är det svarsalternativ 2 man ska välja, lite hårdare än alt 1.

    Oralsex är enigt de kvinnor jag träffat för porrigt och inget de vill ha eller ge,

    Så är tex fallet i mitt nuvarande förhållande. och analt har jag aldrig träffat någon som ens skulle komma på tanken att prova.


    Va? På riktigt? De vill alltså inte ens bli slickade? Hur många kvinnor har sagt så till dig?
  • Anonym (D)
    Anonym (?) skrev 2019-05-07 12:08:57 följande:

    Va? På riktigt? De vill alltså inte ens bli slickade? Hur många kvinnor har sagt så till dig?


    Flikar bara in med att det finns kvinnor som inte gillar det
  • New  Dawn
    Anonym (Zig Natur) skrev 2019-05-07 12:01:51 följande:

    Men då är det svarsalternativ 2 man ska välja, lite hårdare än alt 1.

    Oralsex är enigt de kvinnor jag träffat för porrigt och inget de vill ha eller ge,

    Så är tex fallet i mitt nuvarande förhållande. och analt har jag aldrig träffat någon som ens skulle komma på tanken att prova.


    Fast att dina kvinnor inte velat ha oralt har ju inget med den generella uppfattningen om sex att göra.

    Tror det är många som vill ha mjukt sex, där oralsex ingår.
    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (?)
    Anonym (D) skrev 2019-05-07 12:10:14 följande:

    Flikar bara in med att det finns kvinnor som inte gillar det


    Ja, uppenbarligen. Som kvinna har jag svårt att förstå varför.
Svar på tråden Hur vill du ha sex