• Anonym (Ee)
    Fri 10 May 2019 17:39
    874 visningar
    8 svar
    8
    874

    VAD SKA JAG GÖRA MED HONOM?

    Haft en KK till å från i ett år. Jag träffade en kille seriöst några månader men det är slut. Jag kunde inte sluta tänka på min kk och att jag faktiskt har känslor för honom. Vi började ligga igen och nu har jag berättat för honom vad jag känner. (Modigt för och va mig!) Han tycker om mig, men inte tillräckligt. Så nu tycker han det är upp till mig om jag känslomässigt orkar ses för enbart sex framöver. Han har alltid varit tydlig med att han och jag bara har sex. Jag vet att han finns på tinder och letar efter något seriöst och uppenbarligen är inte jag något flickvänsmaterial för honom.. Bara detta borde ju få mig att ge upp, men man är ju småkär och dum.

    Det enda jag vill göra är att hitta på en massa anledningar till att höras men nu tänker jag sluta med det. Jag försöker tänka på allt negativt och hur jag ska komma över honom. Men behöver hjälp! Det var längesen jag tänkte så mycket på någon och ens kände något. Men nu vill han ju uppenbarligen inte ha mig så snälla, ge mig massa vettiga tips och råd..

    Vi är båda i 30 års åldern om det är intressant.

  • Svar på tråden VAD SKA JAG GÖRA MED HONOM?
  • Anonym (Lila)
    Fri 10 May 2019 18:23
    #1

    Jag tycker att du resonerar helt rätt! Det är bara fortsätta kämpa för att hålla dig till din plan. Ger du dug fan på att glömma och gå vidare så kommer du att klara det oxå!

    Han har varit ärlig, var glad för det. Hade ju varit katastrof om han gett dig falska förhoppningar och otydliga signaler. Jag förstår varför du gillar honom :)

  • Anonym (Ee) Trådstartaren
    Fri 10 May 2019 18:42
    #2
    Anonym (Lila) skrev 2019-05-10 18:23:55 följande:

    Jag tycker att du resonerar helt rätt! Det är bara fortsätta kämpa för att hålla dig till din plan. Ger du dug fan på att glömma och gå vidare så kommer du att klara det oxå!

    Han har varit ärlig, var glad för det. Hade ju varit katastrof om han gett dig falska förhoppningar och otydliga signaler. Jag förstår varför du gillar honom :)


    Tack för pepp! Förstår du? Jag tror det beror på att han är någon jag inte kan få, knäpp som man är.
  • Anonym (Lila)
    Fri 10 May 2019 18:52
    #3
    Anonym (Ee) skrev 2019-05-10 18:42:25 följande:

    Tack för pepp! Förstår du? Jag tror det beror på att han är någon jag inte kan få, knäpp som man är.


    Så är det säkert. Och så vet du att du kan få honom om du har sex bara. Och har du sex där du vet att du är den enda med kärlekskänslor så blir det ju automatiskt en känsla av att bli utnyttjad, trots att ni båda är med på det. Jäkligt klurigt.

    Men jag tror att du klarar ut detta. Du verkar vara en stolt kvinna! På gott och ont ibland... :/
  • Anonym (Ee) Trådstartaren
    Fri 10 May 2019 21:18
    #4
    Anonym (Lila) skrev 2019-05-10 18:52:51 följande:

    Så är det säkert. Och så vet du att du kan få honom om du har sex bara. Och har du sex där du vet att du är den enda med kärlekskänslor så blir det ju automatiskt en känsla av att bli utnyttjad, trots att ni båda är med på det. Jäkligt klurigt.

    Men jag tror att du klarar ut detta. Du verkar vara en stolt kvinna! På gott och ont ibland... :/


    Tack!! Jag ska kämpa på, massor inplanerat nu så jag kommer vara upptagen med annat vilket jag tror underlättar!
  • Anonym (Lila)
    Sat 11 May 2019 09:07
    #5
    Anonym (Ee) skrev 2019-05-10 21:18:03 följande:

    Tack!! Jag ska kämpa på, massor inplanerat nu så jag kommer vara upptagen med annat vilket jag tror underlättar!


    Bra! Lycka till
  • Anonym (EP)
    Sat 11 May 2019 22:42
    #6

    Nu vet jag ju inte anledningen till varför han inte anser att du är flickvänsmaterial, men jag var i en liknande sits. Jag var dock kk med mitt ex. Efter några månader som kks kom våra känslor för varann tillbaka, och inte små känslor utan starka känslor. Han ville dock inte bli tillsammans med mig pga dels våra tidigare problem samt att vi inte hade en syn på framtiden som klickade så bra. Efter ytterligare några månader som bara kks så insåg vi att våra gamla problem var historia och om samma saker skulle upprepas igen hade vi verktygen för att fixa dom eftersom bråk och problem självklart uppstod. Men den här gången kunde vi enkelt lösa det. Sen ju mer vi umgicks och pratade insåg vi att vi helt plötsligt hade framtidsplaner som passade ihop med varandras. Idag är vi ett par igen och har varit det i snart ett år. Så den stora frågan (innan du ger upp på honom) är att reda ut varför han inte vill bli tillsammans med dig om han ändå vill ha seriöst. Erat sex är ju uppenbarligen bra och han tycker om dig så vad är anledning till att han inte vill bli tillsammans med dig?

  • Anonym (Ee) Trådstartaren
    Sun 12 May 2019 09:17
    #7
    Anonym (EP) skrev 2019-05-11 22:42:34 följande:

    Nu vet jag ju inte anledningen till varför han inte anser att du är flickvänsmaterial, men jag var i en liknande sits. Jag var dock kk med mitt ex. Efter några månader som kks kom våra känslor för varann tillbaka, och inte små känslor utan starka känslor. Han ville dock inte bli tillsammans med mig pga dels våra tidigare problem samt att vi inte hade en syn på framtiden som klickade så bra. Efter ytterligare några månader som bara kks så insåg vi att våra gamla problem var historia och om samma saker skulle upprepas igen hade vi verktygen för att fixa dom eftersom bråk och problem självklart uppstod. Men den här gången kunde vi enkelt lösa det. Sen ju mer vi umgicks och pratade insåg vi att vi helt plötsligt hade framtidsplaner som passade ihop med varandras. Idag är vi ett par igen och har varit det i snart ett år. Så den stora frågan (innan du ger upp på honom) är att reda ut varför han inte vill bli tillsammans med dig om han ändå vill ha seriöst. Erat sex är ju uppenbarligen bra och han tycker om dig så vad är anledning till att han inte vill bli tillsammans med dig?


    Anledningen Är nog att vi kk-zonade varandra direkt. Är jag någons kk får jag ett litet mer ?löst? beteende och kanske pratar om andra killar etc. Dessutom har vi aldrig umgåtts och typ tittat på film, kanske nån gång. Men inga promenader och andra aktiviteter utanför sängen. Bara bara sex. Men nu har ju sagt att jag har känslor för honom.. och eftersom han uppenbarligen söker något annat än mig så tänker jag inte tråna mer. Han vet att jag tycker om honom å tycker han om mig så får han ta kontakt med mig...... Kul att det gått bra för dig! Och tack för att du skrev..:)
  • Anonym (A)
    Sun 12 May 2019 12:29
    #8
    Anonym (Lila) skrev 2019-05-11 09:07:13 följande:
    Bra! Lycka till
    Bra det.
Svar på tråden VAD SKA JAG GÖRA MED HONOM?