• Sat 11 May 2019 10:47
    753 visningar
    8 svar
    8
    753

    Plattröv

    Ser man mig bakifrån så är röven okej. Men ser man från sidan så finns ingen.

    Den är så platt!! Plattare än en pannkaka

    Trodde jag gått ner först då byxor satt lite pösigt men neej, det var ju för röven försvunnit så gav mer plats.

    Så snälla hjälp, hur ska jag träna den? Jobbar i vården så blir ett väldans spring och tiderna gör att hinna med gym blir inte alls så bra. Så hit me up med bästa hemma träningen för just röven.

    Vill inte få kardashian röv som ändå inte Funkar utan OP men ett litet put vore ju lite sexigare än se ut som en plattfisk.

  • Svar på tråden Plattröv
  • Fri 17 May 2019 14:48
    #3
    Anonym (H) skrev 2019-05-11 10:58:43 följande:

    Är den platt dallrar den i alla fall inte. Alltid nåt att vara glad för.


    Haha sant men lite skvalp e la rätt gött
  • Fri 17 May 2019 14:49
    #4
    Deacon skrev 2019-05-12 22:06:07 följande:

    Lite övningar du kan göra...

    Hiip thrusters,

    Utfall, överkroppen lutas framåt, tyngdpunkten på främre benets häl/bakre delen av foten när du pressar upp dig.

    Djupa squats

    Stå upp och stöd dig mot en vägg.. låt ett ben i taget pendla bakåt (håll benet nästan rakt). Försök hålla kvar det vid högsta punkten några tiondelar och pendla långsamt tillbaka med det...

    Testa övningarna och se vilka som ger dig mest känning. Kör 3 set per övning. Varje set bör vara 45-55 sekunder låmgt. Vila en minut mellan seten.

    För att kunna bygga muskler på ett effekrivt sätt bör du inte heller ligga på kaloriunderskott och få i dig tillräckligt med protein.


    Tack så mycket! Ska allt köra igång
Svar på tråden Plattröv