• Anonym (Samtycke?)

    Borde jag tvingat honom till sex?

    Min sambo och jag var båda kåta men jag ville duscha först. Jag duschade i ca 15min eftersom jag passade på att raka mig. Sen sminkade jag mig snabbt på 5min och gick sedan ut till sambon i bara string.

    Plötsligt var han då inte sugen längre. Jag är hundra på att han hade runkat och sen inte ville erkänna det.

    Jag blev så förbannad att jag hade lust att tvinga honom att tillfredsställa mig trots att han redan kommit. Hade det varit ombytta roller så hade garanterat kvinnan ändå velat göra det skönt för mannen trots att hon redan kommit. Ja jag vet att det skiljer sig åt men dock.

    Om båda samtyckt till sex och den andre sen sviker det löftet genom att knulla sig själv istället och sen skita i den andres behov, borde inte avtalet fortfarande gälla tills båda är nöjda då?

  • Svar på tråden Borde jag tvingat honom till sex?
  • Anonym (Ööööh)

    Spontan tanke är att du borde bett han att hjälpa dig.

    Sen vill jag fråga: Längd på relation, barn?

  • Anonym (Frågel)

    Ett sådant avtal ska alltid kunna brytas med direkt verkan, även om det enbart är en av parterna som inte längre vill.

  • Tecum

    En kvinna har alltid rätt att ändra sig i fråga om sex, varför gäller inte det män också?

    Bad du honom att tillfredsställa dig? Annars får du skylla dig själv.

  • Ällingen

    Hade också tröttnat om han först skulle duscha i 15 och sen sminkat sig i 5 min. Å sen dykt upp i string.

  • IceKitten

    Du trollar va?

    Men om du inte gör det... Våldtäkt är inte ok oavsett kön och ens "löfte" om sex håller endast så länge som personen som avlagt det känner för det.

  • Aliona

    Oj, oj, hoppas att du skämtar! Självklart får båda män och kvinnor ångra sig vilket ögonblick som helst och då är det nej som gäller.

    För övrigt, hade jag varit kåt och min fru försvunnit till badrummet i 20 min så hade jag nog känt att ögonblicket var förbi, även om jag inte hade tillfredsställt mig själv under tiden.

    Vill du verkligen ha sex med någon som inte har lust att ha sex med dig?

  • Någon annan

    Hade du varit kåt på riktigt hade väl 2 minuters dusch räckt, eller bjudit med han in på en gång.

  • cleoeme

    Alltså ett samtycke är inte ett avtal för det första. Fan vad sjukt. Självklart kan du inte tvinga din partner att tillfredsställa dig när hen inte vill längre. Vad spelar det för roll om hen valde att tillfredsställa sig själv? Ha sex en annan gång. Tillfredsställa dig själv om du nu är så kåt.

Svar på tråden Borde jag tvingat honom till sex?