• Sat 11 May 2019 21:24
    811 visningar
    7 svar
    7
    811

    Är jag den enda utan shorts?

    Jag klär mig inte i kortbent eller shorts på somrarna är jag den enda under 30

    som gör så? Min anledning är att jag har väldigt osmickrande ben men även fast jag vill skita i vad andra tycker.. känner jag MIg bara naken och obekväm. Känns typ som jag går ut i trosor. Önskar jag kunde bli bekväm. Tips ngn?

  • Svar på tråden Är jag den enda utan shorts?
  • Sat 11 May 2019 22:03
    #1
    Saffranskaka skrev 2019-05-11 21:24:15 följande:

    Jag klär mig inte i kortbent eller shorts på somrarna är jag den enda under 30

    som gör så? Min anledning är att jag har väldigt osmickrande ben men även fast jag vill skita i vad andra tycker.. känner jag MIg bara naken och obekväm. Känns typ som jag går ut i trosor. Önskar jag kunde bli bekväm. Tips ngn?


    Jag har inte korta shorts. Trivs bättre i max ovanför knä-korta shorts eller nedanför knät-långa luftiga byxor. Korta vida shorts tycker jag är fula och korta tajtare shorts tycker jag varken är snygga /på mig/ eller bekväma. Har dock aldrig sett detta som ett problem, bara som att jag har de kläder jag trivs bäst i.

    Om du gärna vill ha en sorts kläder som din nuvarande självkänsla inte tillåter så är det nog bara självkänslan du kan jobba med. (Hur du gör det finns det är många som kan tipsa bättre om.)
  • Sat 11 May 2019 22:35
    #2

    Är inte bara självkänsla dock för börjar skita mer i vad andra tycker, känner MIg bara bokstavligen naken

    Men önskar jag inte gjorde det för det ser så fint ut. Antar jag också hade velat undvika kommentarer för

    Får stubb extremt. Snabbt oavsett vax/rakning o har röds prickar pga ketsrosis

    Pilsris

  • Wed 22 May 2019 15:34
    #3

    Använder du kjol då istället? Verkat ju vettigt.

  • Wed 22 May 2019 15:36
    #4

    Nej du är inte ensam om det. Jag klär mig heller aldrig i shorts

  • Wed 22 May 2019 15:36
    #5
    Saffranskaka skrev 2019-05-11 22:35:05 följande:

    Är inte bara självkänsla dock för börjar skita mer i vad andra tycker, känner MIg bara bokstavligen naken

    Men önskar jag inte gjorde det för det ser så fint ut. Antar jag också hade velat undvika kommentarer för

    Får stubb extremt. Snabbt oavsett vax/rakning o har röds prickar pga ketsrosis

    Pilsris


    samma här.
  • Wed 22 May 2019 17:25
    #6

    Använder inte heller shorts.

  • Sun 26 May 2019 22:17
    #7

    menade att jag varken använder ngt kort på benen.. som svar till den som undra över kjol av ngn konstig anledning

Svar på tråden Är jag den enda utan shorts?