• Anonym (margo)

    felaktig kärlek

    Det är en sak som jag har burit inom mig i många år. Ett känsligt ämne men har märkt att det är fler o fler som är eller har varit i min situation. Min mamma valde att ta mig i sin säng från o med jag var åtta år till jag var 20. Pappa dog när jag var sju antar att hon kände sig ensam jag hade en väldig bra uppväxt med henne kände aldrig att det var fel det vi gjorde utan kände en värme o kärlek på ett speciellt sätt. Hon är nu död sen några är tillbaka själv så har jag vuxna barn o barnbarn. Skilde mig för några är sen. Har aldrig berättat om detta för min familj utan har varit tyst i alla år har inte mått dåligt för det. Min fråga är om det är finns mammor där ute som har haft en sådan relation med sina söner. ?

  • Svar på tråden felaktig kärlek
  • viseversa

    Menar du att din mamma förgrep sig på dig sexuellt från du var 8-20 år? Nej hoppas verkligen itne det är vanligt då det är ritkigt vidrigt av henne och ett fruktansvärt övergrepp mot barnet. Hon var helt enkelt en pedofil som hade sex med sitt barn dessutom. Det äre inget okej eller normalt i huvud taget över det beteendet. 

  • Anonym (margo)

    Helt klart var felet hennes. Det förstog jag tidigt men samtidigt var hon väldigt kontrollerande och jag mådde konstigt nog bra i den relationen. Har inte någon saknad av det vi hade men hann aldrig prata med henne om varför det blev som det blev. Hade nog förklarat en del saker jag mår bra idag

Svar på tråden felaktig kärlek