• Anonym (Tillgänglig)

    Hur tillgängliga är ni för er partner?

    Är i medelåldern och har en relativt ny relation .

    Innan var jag gift i 20 år och tyckte att äktenskapet var bra. Bra sexliv , gemenskap och samhörighet.

    Men min kropp var min, under äktenskapet sov vi på varsin sida av sängen, hade sex varannan vecka efter 4 kläm på brösten (typ).

    Jag var nöjd, han var nöjd.

    Han gick bort och jag blev änka.

    Efter ca 3 år träffade jag denne nye mannen och allt är annorlunda.

    Han har fri tillgång till min kropp, sitter vi i soffan kan han sitta och smeka mig samtidigt, massera fötterna, pilla i håret, slicka mig rakt upp och ner osv.

    Vill jag suga honom, ta på honom, kyssa honom mm så är även han alltid tillgänglig.

    Känns så tryggt och mysigt, lite som att min kropp är fin och du hör vad du vill med den sålänge du är innanför ramarna för vad vi gillar.

    Är det första vanligare än det andra?

  • Svar på tråden Hur tillgängliga är ni för er partner?
  • Anonym (enriktigkarl)

    Vet inte hur andra har men jag och hustrun har fri tillgång till varandra, vi är i 50-års åldern och har varit ett par i 30 år.

  • Sgtwolf

    Gift sedan typ 25 år.

    Vi rör vid varandra jämt. Lite så att "min kropp är din". Sen är det inte alltid som man är sugen på sex bara för man kramas eller vidrör varandra. Är någon inte upplagd för sex så blir det inget heller. Men närhet och bekräftelse kan man ge ändå.

    Fast med mer närhet så blir det förmodligen mer sex också.

    Naturligtvis så varierar lusten till både närhet och sex. Både sett till livet som sådant och perioder under året.

    Men kan gissa att det blir mer under "nyhetens behag" än under perioder av tex stress och måsten. Typ mycket med jobb/karriär, krävande barn osv. Än om man är på tu man hand där båda är helt ledig och kan sitta och bara mysa, utan att behöva tänka på tvätt eller däckbyte på bilen.

  • Anonym (69"-man)

    Vi har flera barn så att det blir fri tillgång till varandras kroppar är i realiteten är bara en överenskommelse just nu.

  • Tom Araya
    Anonym (Tillgänglig) skrev 2019-05-13 02:51:10 följande:

    Är i medelåldern och har en relativt ny relation .

    Innan var jag gift i 20 år och tyckte att äktenskapet var bra. Bra sexliv , gemenskap och samhörighet.

    Men min kropp var min, under äktenskapet sov vi på varsin sida av sängen, hade sex varannan vecka efter 4 kläm på brösten (typ).

    Jag var nöjd, han var nöjd.

    Han gick bort och jag blev änka.

    Efter ca 3 år träffade jag denne nye mannen och allt är annorlunda.

    Han har fri tillgång till min kropp, sitter vi i soffan kan han sitta och smeka mig samtidigt, massera fötterna, pilla i håret, slicka mig rakt upp och ner osv.

    Vill jag suga honom, ta på honom, kyssa honom mm så är även han alltid tillgänglig.

    Känns så tryggt och mysigt, lite som att min kropp är fin och du hör vad du vill med den sålänge du är innanför ramarna för vad vi gillar.

    Är det första vanligare än det andra?


    Det är precis så jag vill ha det med partner också...så nästa har inga barn eller vuxna bar... Skrattande
  • Anonym (Mycket kläm)

    Par i övre 30 års åldern här. Gifta i 10 år.

    Vi klämmer på varandra när vi vill. När vi tittar på tv eller lagar mat spelar ingen roll. Har 2 barn så man är ju lite försiktig när barnen är i samma rum men annars är det fritt fram.

    Har sex 1-2 gånger per vecka lite beroende på hur trött man är.

    Jag skulle inte klara utan att få klämma på hennes bröst varje dag. Dom är så underbara. :)

  • Anonym (Tillgänglig)
    Tom Araya skrev 2019-05-13 07:24:58 följande:

    Det är precis så jag vill ha det med partner också...så nästa har inga barn eller vuxna bar...


    Vi har barn båda två , men samtliga är över 10
  • Tom Araya
    Anonym (Tillgänglig) skrev 2019-05-13 07:34:03 följande:
    Vi har barn båda två , men samtliga är över 10
    Barn är det enda som gjort att tillgängligheten har begränsats.

    Exets barn var ganska mammiga och hon var dessutom kompistypen av mamma mer än att faktiskt vara mamma, så det blev ganska torrlagt när de var där, knappt att vi ens delade säng.
  • Anonym (enriktigkarl)
    Anonym (69"-man) skrev 2019-05-13 07:12:33 följande:

    Vi har flera barn så att det blir fri tillgång till varandras kroppar är i realiteten är bara en överenskommelse just nu.


    Vi har barn som nu är vuxna och utflyttade, tycker inte att de begränsade så mycket annat än att man klämde utanpå kläderna istället för under om det fanns risk att de såg, framför tv:n kan man ha en filt i soffan då kan mycket härligt ske även fast barn är i rummet.
  • Anonym (M)

    Hon får ta på mig när och hur hon vill. Samma gäller för mig med henne, tycker det skulle kännas tråkigt och inte så intimt att ha en massa gränser mellan varandra.

Svar på tråden Hur tillgängliga är ni för er partner?