• Anonym (Ja)

    Säga till att sex gör ont ibland?

    Som rubriken lyder, hade ni sagt till att sex gör ont ibland? Vill ju att han ska njuta maximalt och han tycker om att köra djup och hårt. Dock gör det ont för mig, men stå ut för att han ska ha det skönt?

  • Svar på tråden Säga till att sex gör ont ibland?
  • Eena

    Ja, jag säger ifrån om det gör ont! Man ska inte stå ut när man har sex

  • nisse6611
    Anonym (Ja) skrev 2019-05-13 22:34:08 följande:

    Som rubriken lyder, hade ni sagt till att sex gör ont ibland? Vill ju att han ska njuta maximalt och han tycker om att köra djup och hårt. Dock gör det ont för mig, men stå ut för att han ska ha det skönt?


    min fru  säjer till när jag pumpar på  hon hårt bakifrån , först säger hårdare och jag ökar sen blir det för mycket för henne .. jag varvar ner såklart för hennes bästa ???????????????????.
  • Anonym (Kille)

    Som kille vill jag absolut att tjejen säger till direkt om något jag gör i sängen gör ont eller inte är skönt.

  • Anonym (md)
    Anonym (Ja) skrev 2019-05-13 22:34:08 följande:

    Som rubriken lyder, hade ni sagt till att sex gör ont ibland? Vill ju att han ska njuta maximalt och han tycker om att köra djup och hårt. Dock gör det ont för mig, men stå ut för att han ska ha det skönt?


    Ingen vettig kille vill göra illa sin tjej under samlaget.
    Om du utsätter din kropp för smärta vid sex kommer din kropp att koppla ihop sex med smärta. Det kan leda till att du utvecklar vestibulit och slidkramp. Det är plågsamt och kan göra att du inte kan ha sex överhuvudtaget.
  • Sgtwolf

    Är man inte inne på sex som inkluderar smärta så är smärta något fel och ska kommuniceras.

    Även om man är inne på sex som involverar smärta så ska man säga till när det är obehagligt.

    Att tiga när det gör ovälkommet ont är fel och ska pratas om.

  • Anonym (?)

    Klart jag säger till om det gör ont. Har också varit med om att det gör ont när han kör för långt in och stöter mot liksom.. Då säger jag ju till och att han får vara lite försiktig, eller så byter vi ställning helt enkelt.

  • Anonym (Självklart)

    Självklart ska du säga till! Jag gillar viss smärta i sängen, slag och förnedring till en viss grad - men den där jobbiga obehagliga smärtan som blir när han tar mig för hårt bakifrån så att han stöter mot är inte välkommen alls så då säger jag självklart till! Min sambo brukar skämta om att jag säger aj på olika sätt och när jag säger ajj njuter jag men när jag säger aj AJ betyder det sluta/ta det lugnare.

  • Anonym (!)

    Ja självklart säger man till när det gör ont. Sex ska vara skönt. Smärtan finns ju där av en anledning.

    När man blir riktigt upphetsad blir slidan längre så man brukar kunna köra djupare efter ett tag...

  • Anonym (Ja)

    Känner mig bara så elak om jag skulle säga åt honom att sluta. Han kommer ju rätt fort så så det handlar bara om ett par minuter av smärta.

  • Anonym (123)
    Anonym (Ja) skrev 2019-05-14 07:58:42 följande:

    Känner mig bara så elak om jag skulle säga åt honom att sluta. Han kommer ju rätt fort så så det handlar bara om ett par minuter av smärta.


    Du behöver väl inte be han sluta bara vara försiktig lr byta ställning
Svar på tråden Säga till att sex gör ont ibland?