• Anonym (Ont)
    Tue 14 May 2019 16:56
    33 visningar
    3 svar
    3
    33

    Viist spelar storleken roll

    Jag har träffat en kille med för mig stor kuk, den är lång och framförallt grov. Mina kukerfarenheter är av sådana som skulle kunna klassas som mindre eller medel och spm är sköna att sitta på, bli påsatt av, köra hårt och köra intensivt men aldrig göra ont utan snarare kännas extremt skönt! Fram tills nu. Den gör ont på mig oberoende av ställning och min kåthet och lubrikation! Jag förstår faktiskt inte de kvinnor som säger sig föredra stor och grov, vad har en för nytta av en sådan för det måste göra ont även på er i och med att vi kvinnor inte skiljer oss åt så extremt mycket när det gäller djupet och omfånget där nere! Eller?

  • Svar på tråden Viist spelar storleken roll
  • Anonym (.)
    Tue 14 May 2019 17:27
    #1

    Varför tror du att det inte skiljer sig så mycket i storlek på kvinnor där nere? Tittar man på kroppar generellt så är det ganska stor skillnad mellan olika individer.

    Vissa föredrar stora andra mindre. Vissa föredrar smala tjejer andra större. Folk gillar olika så är det bara.

  • Anonym (Liten lisen)
    Tue 14 May 2019 17:42
    #2

    Det är väl de stora snopparna som sprider syfilis och gonorré..?

  • Anonym (S)
    Tue 14 May 2019 18:27
    #3

    Håller helt med. Funkar inte med för grov. Längden kan en skicklig älskare hantera så det inte gör ont men tjockleken går ju inte att ha teknik för att hantera. Jag gillar att jobba med mina muskler, det som leder till orgasm för min del, och det går inte om den är för tjock. Men jag tror vi tjejer varierar lika mycket som männen. Kaka söker maka.

Svar på tråden Viist spelar storleken roll