• Ebo88

    31+ barnlängtan med oro

    Kan inte svara på allt men en liten del.

    Jag hade p-stav i 5 år, har ätit p-piller i 2.5 år. Mensen har kommit igång inom 1 månad vid bägge p-medlen. Jag har inte haft svårt att bli gravid. Fyller 31år om en månad och på loppet av 2 år har jag vart gravid 4 gånger.

    Första var för 2år sedan. Tyvärrr föddes vår prins för tidigt och han klarade sig inte.

    Andra gången var 2.5 månad efter jag födde vår son. Tyvärr somnade hon in i magen i v.25 för snart 1 år sedan. Fick ett tidigt missfall i februari och är nu gravid igen. Så jag har lätt till att bli gravid men jag stöter tyvärr på hinder längs vägen.

    Jag har försvagad livmoderhals pga att jag har hjärtformad livmoder så jag får cerklage under graviditet efter v.14.

    Jag känner en hel del som har gjort konesiring och majoriteten av kvinnorna får cerklage och blir sjukskrivna. En del får inte det. Det är väldigt olika och beror mycket på vilken läkare du får helt enkelt. De flesta av kvinnorna har inte haft problem med att bli gravida och har dom det så beror det inte på grund av konisering utan andra saker.

    Hoppas svaren hjälpte dig lite

Svar på tråden 31+ barnlängtan med oro