• Anonym (.)
    Tue 14 May 2019 22:08
    82 visningar
    4 svar
    4
    82

    Flörtar han?

    Det finns en något äldre kille som tränat på samma ställe som mig i minst 5 år. En av killarna där som jag är lite kompis med sa för ca. ett år sedan att den andra killen hade sagt till honom citat "hon är väldigt sexig och vacker".

    Nu de senaste tre månaderna så har han helt plötsligt börjat säga hej, vinkat till mig och sökt ögonkontakt . Är kass på att läsa signaler och speciellt när det är en kille som jag sett flera gånger i veckan i förra år och plötsligt börjat säga hej. Min fråga är raggar han? Borde jag försöka prata mer med honom?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-05-14 22:12
    Sett honom i *flera år

  • Svar på tråden Flörtar han?
  • Anonym (Hyggl­o)
    Tue 14 May 2019 22:15
    #1

    Är du intresserad är det ju bara att starta upp ett samtal när du går förbi....

  • Tue 14 May 2019 22:32
    #2
    Anonym (.) skrev 2019-05-14 22:08:40 följande:

    Det finns en något äldre kille som tränat på samma ställe som mig i minst 5 år. En av killarna där som jag är lite kompis med sa för ca. ett år sedan att den andra killen hade sagt till honom citat "hon är väldigt sexig och vacker".

    Nu de senaste tre månaderna så har han helt plötsligt börjat säga hej, vinkat till mig och sökt ögonkontakt . Är kass på att läsa signaler och speciellt när det är en kille som jag sett flera gånger i veckan i förra år och plötsligt börjat säga hej. Min fråga är raggar han? Borde jag försöka prata mer med honom?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-05-14 22:12

    Sett honom i *flera år


    Varför krångla?

    Är du intresserad av honom, gå fram och låt han veta vad du vill och känner.

    Är du ointresserad så gå vidare och bry dig inte.

    Fortsätter han att "uppvakta" säg nej och gå vidare.

    Är du intresserad så fråga. Får du nej så sök något annat och gå vidare....
  • Anzil
    Wed 15 May 2019 06:34
    #3
    Anonym (.) skrev 2019-05-14 22:08:40 följande:

    Det finns en något äldre kille som tränat på samma ställe som mig i minst 5 år. En av killarna där som jag är lite kompis med sa för ca. ett år sedan att den andra killen hade sagt till honom citat "hon är väldigt sexig och vacker".

    Nu de senaste tre månaderna så har han helt plötsligt börjat säga hej, vinkat till mig och sökt ögonkontakt . Är kass på att läsa signaler och speciellt när det är en kille som jag sett flera gånger i veckan i förra år och plötsligt börjat säga hej. Min fråga är raggar han? Borde jag försöka prata mer med honom?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-05-14 22:12
    Sett honom i *flera år


    Jag vet inte om det räknas som flört, men nog visst är det någon form av kontaktförsök han försöker med. Gå bara och hälsa om du finner han intressant :)
  • Anonym (H)
    Wed 15 May 2019 06:39
    #4

    Du har ju redan fått det bekräftat att han är attraherad av dig och nu söker han kontakt genom att hälsa. Hur tydlig kan han egentligen vara? Behöver du verkligen fler bevis? Om du är intresserad tillbaka så är det ju bara att besvara honom och starta en konversation.

Svar på tråden Flörtar han?