• Anonym (Funderingar)

    Är det möjligt att inte komma när hon kommer?

    Jag har en sexfundering. När hon kommer vid samlag, så kommer jag med automatiskt bara några sekunder efter. Detta beroende på hur det känns, dvs. väldigt trevligt. Det klämmer åt och att hon gör ljud hjälper inte heller, utan det blir för mycket och jag kommer med.

    Går det att hålla igen och inte komma när hon kommer? Om man vill fortsätta menar jag. Skall man då snabbt dra ur när hon kommer eller hur gör man för att hålla sig igenom det?

  • Svar på tråden Är det möjligt att inte komma när hon kommer?
  • Anonym (C)

    Möjligt är det väl, killen jag ligger med vill inte komma i mig utan kan uppenbarligen vänta. Skittråkigt tycker jag. Vill hellre att vi kommer tillsammans. Varför vill du fortsätta efter?

  • Anonym (Funderingar)
    Anonym (C) skrev 2019-05-14 23:18:10 följande:

    Möjligt är det väl, killen jag ligger med vill inte komma i mig utan kan uppenbarligen vänta. Skittråkigt tycker jag. Vill hellre att vi kommer tillsammans. Varför vill du fortsätta efter?


    För att kunna ha sex lite längre, och se om jag faktiskt kan klara mig/hålla mig igenom det utan att komma själv av det.

    Det finns ju tjejer som kan komma flera gånger under sex men jag förstår inte hur det är möjligt. Svårt att förklara kanske för någon som inte är kille men när en tjej kommer eller åtminstone tjejen jag är med kommer så spänns liksom hennes underliv på ett väldigt intensivt sätt runt mig/min penis ihop med att hon låter och då kommer jag med automatiskt, och efter jag har kommit försvinner all sexlust.

    Så antingen kommer jag innan henne, då kan jag inte fortsätta utan får försöka få henne att komma på annat sätt. Eller så kommer hon och hennes orgasm gör att jag också kommer. Då kan jag heller inte fortsätta
    annabellelee skrev 2019-05-14 23:25:27 följande:

    Det är väl härligt att komma tillsammans?



    Ja det är det, men ibland hade det vart trevligt att kunna göra lite längre och inte komma av att hon kommer. Kan jag undvika att göra det på något sätt?
  • Anonym (C)
    Anonym (Funderingar) skrev 2019-05-14 23:42:18 följande:

    För att kunna ha sex lite längre, och se om jag faktiskt kan klara mig/hålla mig igenom det utan att komma själv av det.

    Det finns ju tjejer som kan komma flera gånger under sex men jag förstår inte hur det är möjligt. Svårt att förklara kanske för någon som inte är kille men när en tjej kommer eller åtminstone tjejen jag är med kommer så spänns liksom hennes underliv på ett väldigt intensivt sätt runt mig/min penis ihop med att hon låter och då kommer jag med automatiskt, och efter jag har kommit försvinner all sexlust.

    Så antingen kommer jag innan henne, då kan jag inte fortsätta utan får försöka få henne att komma på annat sätt. Eller så kommer hon och hennes orgasm gör att jag också kommer. Då kan jag heller inte fortsättaJa det är det, men ibland hade det vart trevligt att kunna göra lite längre och inte komma av att hon kommer. Kan jag undvika att göra det på något sätt?


    Du får ju se till att hon kommer några gånger innan samlaget och då kommer ni tillsammans som ett slut på sexakten. Så föredrar iaf jag det. Först vill jag komma av oralsex minst en gång, sen avsluta med samlag.
  • Anonym (Kille)

    Ja, jag har inga större problem att inte komma samtidigt som tjejen. Vi har snarare "problemet" att vi nästan aldrig kommer samtidigt.

    Kan dock inte ge några tips direkt... träna? Tänka på något osexigt?

  • Ka11e

    Min tjej är som de flesta killar och tappar sexlusten direkt efter att hon kommit. Jag upplever inte att det blir någon större skillnad i känsla när hon kommer så vi har inte ts problem.

  • Anonym (June)

    Du ska absolut inte dra dig ur när hon kommer!! Finns väl inget mer antiklimax när man får en skön orgasm och killen drar sig ur mitt i!?

    Har HON uttryckt att hon inte vill att du kommer när hon gör det, eller är det något du tycker själv?

    För egen del så kommer jag bara en gång, sen behöver jag vänta i alla fall någon timme innan jag kan igen! Så att fortsätta efter jag redan har kommit är oftast ganska ointressant och kan vara rätt drygt med en kille som fortsätter att pumpa på i det oändliga när jag redan är klar!

  • Mr K69
    Anonym (Funderingar) skrev 2019-05-14 23:13:08 följande:

    Jag har en sexfundering. När hon kommer vid samlag, så kommer jag med automatiskt bara några sekunder efter. Detta beroende på hur det känns, dvs. väldigt trevligt. Det klämmer åt och att hon gör ljud hjälper inte heller, utan det blir för mycket och jag kommer med.

    Går det att hålla igen och inte komma när hon kommer? Om man vill fortsätta menar jag. Skall man då snabbt dra ur när hon kommer eller hur gör man för att hålla sig igenom det?


    Jag vet, det är skitsvårt att hålla sej så man kan fortsätta om hon vill multiorgasma och man kommer med hennes sista. Har man byggt upp flera dagars kåthet och sedan ligger så kommer man ju mycket lättare. Men sedan funkar ett långt förspel bra för mej. Lek till du nästan sprutar och håll upp en stund, fortsätt lek till nästan framme och paus. För mej funkar det super och jag blir uthållig så jag kan sedan ligga i timmar....men det brukar inte hon göra....
  • Smecker

    Om du går när hon kommer så tror jag problemet löser sig automagiskt sådär?


    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (Jo’rå)

    När kvinnan min kommer vid framåtlutad ridning har jag inga problem, däremot i missionär eller bakifrån blir det svårt att undvika.

  • Anonym (Det går)

    Du kan öva upp din förmåga, det finns gamla tekniker för hur män kan lära sig kontrollera sin utlösning. Du hittar det nog om du googlar. Min partner har tränat upp det (innan vi träffades) och jag klagar inte på de multipla orgasmerna jag får (fast jag kan tycka att det blir orättvist för honom, men biologin är olika där).

  • Anonym (?)
    Anonym (Funderingar) skrev 2019-05-14 23:13:08 följande:

    När hon kommer vid samlag, så kommer jag med automatiskt bara några sekunder efter. Detta beroende på hur det känns, dvs. väldigt trevligt. Det klämmer åt och att hon gör ljud hjälper inte heller, utan det blir för mycket och jag kommer med.


    Det är precis samma för mig.

    För mig kvittar det om min orgasm känns nära eller väldigt avlägsen, när min fru slänger armarna runt mig och pressar sin kropp hårt mot min samtidigt som hennes fitta rytmiskt krampar runt min kuk och hon tyst stönar av njutning i mitt öra, då är det kört för mig. Jag kommer direkt vare sig jag vill eller inte.

    Detta är dock inget problem för oss, för hon blir totalt ointresserad av sex när det gått för henne. Hon vill inte fortsätta.

    Om det skulle vara annerlunda med en annan kvinna vet jag inte, eftersom jag knullat samma tre hål i hela mitt liv.
  • Anonym (--)

    Jag brukar försöka hålla för öronen så jag inte hör hennes kvidande. Sen tänka på politik eller nåt. Då kan jag klara mig. Sen har jag en skön raksträcka till min egen orgasm. Det är fint. En slapp skön kvinna under mig och med en vagina som är perfekt blöt. Jajamänsan! Alltså; Håll för öronen och tänk på Löfven. Då domnar man bort lite.

  • Anonym (?)

    Äsch, Löven gör varken till eller från. En helt meningslös person.

    Men jag har provat konceptet att tänka på den politiker jag tycker är den mest avtändande personen jag vet, vilket är Annie Lööv. Men när frun kommer så existerar inte Annie längre utan hela min värld domineras av min frus njutning och orgasm. Jag kan inte tänka på något annat hur jag än försöker.

    Undrar vad som hade hänt om jag låg med Annie Lööv och det var hennes orgasm jag kände. Hade jag kunnat hålla mig då?

    Det är naturligtvis en helt hypotetisk fråga, eftersom jag inte ens skulle få upp den i närheten av henne.

  • Anonym (16)
    Anonym (Funderingar) skrev 2019-05-14 23:13:08 följande:

    Går det att hålla igen och inte komma när hon kommer? Om man vill fortsätta menar jag. Skall man då snabbt dra ur när hon kommer eller hur gör man för att hålla sig igenom det?


    Det är svårt när det är så skönt. Kan du inte helt enkelt vila en stund och fortsätta igen hur länge håller ni på innan hon kommer 
Svar på tråden Är det möjligt att inte komma när hon kommer?