• Sandy9393

    Tyda graviditetstest

    Hej alla!

    Jag tog ett test, se nedan, på Bim+1 och ser onekligen ett plus. Alla jag frågat säger samma, symptomen är minimala men jag är förhoppningsfull. Vad säger ni?

  • Svar på tråden Tyda graviditetstest
  • Sandy9393

    Tjejer! Jag får PANIK!

    Jag har fått 2 negativa test efter det ovan, men symptomen består. Magont, det kniper där nere, ingen mens, extrema ådror på bröstet. Känner inte som jag brukar om det var ÄL på ingång eller liknande. Förra gången jag var gravid så upptäcktes inte det förän v.11 med bombnedslag av symptom på en dag. Känner mig gravid utan önsketänkande eller inbillande. Vet inte vad jag ska göra, kan även vara låghormonare då det tidigare inte visats förän v11.

  • Långbenopluto
    Sandy9393 skrev 2019-05-19 13:09:10 följande:
    Tjejer! Jag får PANIK!
    Jag har fått 2 negativa test efter det ovan, men symptomen består. Magont, det kniper där nere, ingen mens, extrema ådror på bröstet. Känner inte som jag brukar om det var ÄL på ingång eller liknande. Förra gången jag var gravid så upptäcktes inte det förän v.11 med bombnedslag av symptom på en dag. Känner mig gravid utan önsketänkande eller inbillande. Vet inte vad jag ska göra, kan även vara låghormonare då det tidigare inte visats förän v11.
    Det kan vara din stress. 
Svar på tråden Tyda graviditetstest