• Anonym (Eva Lotta)
    Wed 15 May 2019 16:38
    6380 visningar
    73 svar
    73
    6380

    Du vuxen kvinna, vad fantiserar du om?

    Anonym (Annane) skrev 2019-05-15 14:54:16 följande:

    Sexuellt? Vad drömmer du om och vill uppleva eller testa?

    Du som är vuxen och hunnit leva lite..


    Som 45 årig kvinna och numera separerad skulle det vara härligt att få vara i centrum och uppleva en bukkake. Iaf i mindre skala. Att få bli påsatt och nersprutad av 4 till 5 sprutglada killar mellan 30 och 50 år. Erfarna rutinerade killar som knullat förr.
  • Anonym (Eva Lotta)
    Wed 15 May 2019 19:26
    #13
    Anonym (W47) skrev 2019-05-15 19:11:08 följande:

    Min gamla jobbarkompis son som idag är en Elithockeyspelare, (ca 13 år yngre än mig) har jag ganska ofta fantasier om. Jag har känt honom sen han var 10 år. Både jag och han är gifta sen många år, vi har hånglat en gång på krogen. Hans fru bjöd in min man och mig på trevligheter men det tackade vi nej till. (hans fru är speciell).Men handen på hjärtat hade det bara varit H-Spelaren. Inte en chans på jorden att (vi) jag hade tackat nej. Han har en perfekt kropp, som jag vill smaka på. V-höfter, breda axar, ja allt. Ett hårdhänt knull, gärna bakifrån eller så rider jag skiten ur honom.. I fantasin är min man i bland med men oftast inte.. 


    Denna fantasin förstår jag till hundra procent. En hockeykille har ju en go kropp ofta och värt fantasin. Jag hade ihop det med en kille som spela fotboll en gång. Alltså bara att se han stå lite bredbent framför mig med dom grova låren i tighta boxerkallingar och känna på den hårda fylliga välpumpade rumpan samtidigt som man känner en stenhård kuk växer till sig som man tar fram och drar bak förhuden på och slickar Ollonet och sen blir hårt pådunkad i doggystyle. Hett.

    Det ä kanske inte för sent för att få dig ett hårt knull av denna hingst ännu.
  • Anonym (Eva Lotta)
    Thu 16 May 2019 00:45
    #35
    Anonym (Mmm) skrev 2019-05-15 21:46:32 följande:

    Är snart 40.

    Fantiserar om att en kille jag gillar ska komma hem svetttig och trött efter en hel dag med med kroppsarbete (typ varit i skogen och huggt ved). Men ändå enrgi kvar för att bli galet kåt när han ser mig i hallen och direkt vilja ha mig. Han drar upp min klänning och tar mig hårt bakifrån. Inget förspel. Håller ett stadigt tag om min höft. Kanske nån dask på stjärten också. Sen vill jag bli beordrad ner på knä för att suga av honom. Vill bli munknullad sista biten. Självklart med sprutet i munnen.


    Mmm. En arbetarkille arbets kläder svettig och kåt jävlar det är enormt tändande åxå.

    Ett Råknull och en sats i munnen. suga kuken först innan sexet och slicka i sig försatsen. gärna när han har skitiga arbetsbyxor på sig bara ta fram kuken och suga sen bli råpumpad bakifrån mot diskbänken. Det eller en hockey eller fotbollsspelare,kille med breda höfter och putrumpa och lår som är biffiga. Bredaxlad och gärna tjurnacke och skäggstubb och snaggat hår och gärna med snus inne åxå. Extra sexigt
  • Anonym (Eva Lotta)
    Thu 16 May 2019 01:00
    #36
    Pussan skrev 2019-05-16 00:00:04 följande:

    Jag kan fantisera om ett fotbollslag. Jag lägger upp mig på en bekväm madrass mitt i omklädningsrummet och de kommer ur duschen, en efter en.....


    Det vore hett åxå. En våt dröm. Tänk att som drygt 45 årig kvinna som jag är se att det kommer killar ur duschen efter en match och är knullkåta. Att bara ha en kort kjol på sig troslös.

    Kul åxå att bli pådunkad av killar i olika åldrar. Nån 50 åring och nån kåt 23 åring varför inte.
  • Anonym (Eva Lotta)
    Sun 19 May 2019 02:35
    #76
    Pussan skrev 2019-05-17 23:41:49 följande:

    Härliga tankar! blir rätt våt av de bilder jag ser nu... Gillar riktigt maskulina män, skägg, muskler, tatueringar...kåta som fan!


    OOO yes, härligt ja visst blir man våt när man tänker på det.

    Absolut tatueringar är hett, grova i kroppen biffiga, kanske kör dom motocross eller añnan motorcykel av nått slag.

    Och att dom är kåta och så där extremt erfarna och kan direkt dom träffar ny tjej bara råknulla på en gång utan någon nervositet att det är ny kvinna som dom måste lära känna först. Inga toffel män som måste gå sakta fram utan tuffa råbarkade killar där man inte ens hinner klä av sig nästan innan man har en stor stenhård kuk djupt i fittan som bara pumpar på.

    Dom får gärna stå och hälla i sig en starköl åxå samtidigt som dom juckar på.

    Manligt med bärshinkande hunkar.

    Jag tar gärna en öl och en cigg efter efter ett härligt sexparty.
  • Anonym (Eva Lotta)
    Mon 20 May 2019 01:21
    #79
    Tom Araya skrev 2019-05-19 04:43:40 följande:
    Jag gillar dina tankar, men de är ändå lite motsägelsefulla...

    Beskrivningen stämmer nog väl in på en del landsortsrednecks som inte nödvändigtvis har särskilt mycket erfarenhet...

    Om han inte anser sig behöva lägga tid på att lära känna tjejen, hur ska han då veta att det är Eva-Lotta med beskrivna fantasier han är på väg att sätta på och inte "mjuksex-romantiska" Helena som skulle känna sig våldtagen av nämnda behandling?

    Men visst, fantasier är härligt och i fantasin behöver man inte låtsas om sådana små trivialiteter.
    Jag förstår hur du menar och håller med dig i frågeställningen hur ska han veta vad jag önskar om han ej känner mig, ja precis det kan han ju inte veta vad tusan jag vill ha.Det är ju vad man fantiserar om att det ska vara så. Att rörmokaren som kommer hem för att laga pannan bara knullar på mig efteråt hårt.
    Sånt händer ju mikroskopiskt sällan för någon.
    Men om jag exempelvis sexdejtar på nätet eller sexchattar då beskriver man ju vad man vill ha och då kan det ju i princip smälla direkt stenhårt direkt killen kommer innanför dörren men då är ju själva syftet planerat och klart,då vet vi bägge vad det handlar om.
    Eller om man dejtar mer seriöst på nätet och pratar mycket innan även om sex,då lägger man ju spelplanen.
    Sådana sexstunder har jag upplevt. Och även såklart med sådana man haft långa förhållanden med fast då har man ju i åratal planterat in fantasierna.
Svar på tråden Du vuxen kvinna, vad fantiserar du om?