• Anonym (Mikko­)
    Wed 15 May 2019 23:22
    244 visningar
    6 svar
    6
    244

    Gay dejt

    Vad gör man på en gay dejt ? Är lite rädd för att jag är för trång :( hjälp !

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-05-15 23:26
    Känner mig stressad och nervös, klen till växten tyvärr

  • Svar på tråden Gay dejt
  • Anonym (Hur menar du?)
    Thu 16 May 2019 12:49
    #1
    Anonym (Mikko) skrev 2019-05-15 23:22:13 följande:

    Vad gör man på en gay dejt ? Är lite rädd för att jag är för trång :( hjälp !

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-05-15 23:26

    Känner mig stressad och nervös, klen till växten tyvärr


    Vad man gör på första dejten är högst individuellt, oberoende parternas sexuella läggning. Jag förstår inte riktigt dina funderingar? Har ni planerat en sexdejt? Var är du för trång? För trång för vad? Penetration? Har ni rett ut att du är talare och motparten givare? Det är ju annars så att sex inte alltid måste innebära penetrerande sex alls! Prata med dig dejt eller känn dig för under dejten men du måste ju inte låta någon stoppa in något i dig om du inte vill! Lycka till!
  • Anonym (Mikko­) Trådstartaren
    Thu 16 May 2019 20:44
    #2

    För trång för peneration ja :/

  • Anonym (Gott)
    Thu 16 May 2019 21:15
    #3

    Tror inte att du behöver vara orolig. Ringmuskeln är mycket töjbar och tarmen är väldigt rymlig..

    Tänk på att använda skydd och mycket glidmedel

  • Anonym (.)
    Thu 16 May 2019 22:16
    #4

    Alla gillar inte att ta emot analsex, är hyggligt vanligt bland gaykillar att bara sätta på. Inte alla killar vill ju sätta på heller för den delen. Oralsex är väldigt vanligt bland gaykillar också. Penetration är ju faktiskt inte nödvändigt, utan beror på preferenser.

    Men vill du träna upp dig att ta emot kuk, så ska du börja med ett set buttpluggs i varierande storlek och testa ensam. Med bra glidmedel. Dildo kan också vara bra att träna med.

    Det är enklare att slappna av när man är ensam, så det kan vara bra att träna ensam innan man testar i verkligheten. Spänner man sig så brukar det göra ganska ont och kännas obehagligt.

  • Anonym (Mikko­) Trådstartaren
    Thu 16 May 2019 23:07
    #5

    Oj ja det låter otrevligt :(

  • Anonym (.)
    Fri 17 May 2019 11:35
    #6
    Anonym (Mikko) skrev 2019-05-16 23:07:47 följande:

    Oj ja det låter otrevligt :(


    Kanske borde ha tillagt att det för mig brukar vara fantastiskt skönt att bara ligga och ta emot också...
Svar på tråden Gay dejt