• Anonym (-)
    Thu 16 May 2019 02:11
    647 visningar
    3 svar
    3
    647

    Sover hos tjejkompis och har mensat ner hennes säng - vad göra?

    Hej! Sover hos tjejkompis med henne i dubbelsängen och har fått mens när jag sov. Nu vaknade jag med en ganska stor mensfläck på lakanet. Vad ska jag göra? Är så pinsamt att jag inte vet vars jag ska ta vägen. Men berätta lär jag göra. Men ska jag väcka henne för att kunna bädda rent eller ska jag vänta till imorgon? Kan man förstöra madrassen av att vänta?

    Mvh

  • Svar på tråden Sover hos tjejkompis och har mensat ner hennes säng - vad göra?
  • Anonym (H)
    Thu 16 May 2019 02:21
    #1

    Om hon verkligen är din vän borde hon ju förstå och kunna hjälpa dig. Ta bort lakan och blöt upp, gnugga sedan med salt på fläcken medan den är färsk! Gör samma med madrassen. Fukta fläcken men vatten och gnugga med salt på. Borta!

    Gå och väck henne nu. :)

  • Anonym (Hände­r alla)
    Thu 20 Jun 2019 13:45
    #2

    Det är sånt som händer alla någon gång. Berätta bara att det råkade läcka och säg att du ska tvätta lakan och madrass.

  • Anonym (A)
    Thu 20 Jun 2019 15:13
    #3
    Anonym (H) skrev 2019-05-16 02:21:15 följande:
    Om hon verkligen är din vän borde hon ju förstå och kunna hjälpa dig. Ta bort lakan och blöt upp, gnugga sedan med salt på fläcken medan den är färsk! Gör samma med madrassen. Fukta fläcken men vatten och gnugga med salt på. Borta!
    Gå och väck henne nu. :)
    Håller med
Svar på tråden Sover hos tjejkompis och har mensat ner hennes säng - vad göra?