• Anonym (Undrande)

    När va ert test negativt efter ovitrelle?

    Precis som rubriken. Jag vet att det sägs 10 dagar men testade idag på skojs skull då jag ville ha att jämföra med. Dag 5 efter ovitrelle och stickan är helt blank?! Är det möjligt? Eller är det nåt fel på stickan eller sprutan då? :/

  • Svar på tråden När va ert test negativt efter ovitrelle?
  • Nb1995

    Jag har med tagit otrivelle rätt nyligen men är på dag 9 sen jag tog sprutan och de tester jag har tagit har alla visat positivt. Vet att man ej ska göra det för tidigt men kan ju inte hejda mig Tungan ute Kan ju vara fel på testet? Har du provat med något annat? Som många andra kommer säga till dig sen med är att vänta alltid någon dag extra för säkerhetsskull! Har du har du känt dig efter sprutan? Kul att höra lite hur andra har haft det Glad

  • Anonym (Undrande)
    Nb1995 skrev 2019-05-24 14:23:55 följande:

    Jag har med tagit otrivelle rätt nyligen men är på dag 9 sen jag tog sprutan och de tester jag har tagit har alla visat positivt. Vet att man ej ska göra det för tidigt men kan ju inte hejda mig  Kan ju vara fel på testet? Har du provat med något annat? Som många andra kommer säga till dig sen med är att vänta alltid någon dag extra för säkerhetsskull! Har du har du känt dig efter sprutan? Kul att höra lite hur andra har haft det 


    Nu har det gått så lång tid att jag fått mens tyvärr och jag provade tre olika test, alla negativa. Hoppas det går bättre för dig!
Svar på tråden När va ert test negativt efter ovitrelle?