Forum Relationsproblem - Känsliga rummet
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Dumpad

Tor 16 maj 12:42 Läst 0 gånger Totalt 33 svar
    Anonym (Fan)
    Visa endast
    Tor 16 maj 12:42

Min kille har gjort slut! Får panik! Han sa igår kväll att han inte längre vill vara med mig. Att han vill flytta härifrån. Och att han vill hitta någon annan än mig.

Det värsta är att vi ska gifta oss. På lördag!! Hur kan man göra såhär!?

Jag har inte sett honom sedan igår. Vet inte vad jag ska tänka eller känna. Vågar inte berätta för någon.

Kan inte sluta gråta. Vad ska jag göra med alla förberedelser? Jag klarar inte av att ställa in bröllopet. Eller tänka på alla bortkastade pengar. Fan alltså!

DETTA VILL DU INTE MISSA!

• Tor 16 maj 12:44 #1

Du måste ställa in bröllopet, tyvärr. Jag beklagar verkligen!

Antagligen har tankar på bröllopet och framtiden med dig lett till att han har gjort sitt övervägande. Mycket tråkigt.

• Tor 16 maj 12:46 #2

Be en vän hjälpa dig att avboka allt.

Sörj och gåvidare

• Tor 16 maj 12:48 #3

Oj! Jag förstår att du är chockad och jag lider med dig :( Gav han någon förklaring? Jag hoppas verkligen du får tag i honom innan bröllopet, så att ni kan prata mer. OM han verkligen menar allvar med att göra slut, så tycker jag att det är hans ansvar att avboka bröllopet, meddela alla gäster osv.

• Tor 16 maj 12:55 #4

Så ledsen för din skull, förstår att det suger!

Men försök tänka så här.. om han känner så här redan nu, då var det bättre att du fick veta det nu, än att ni gått igenom bröllopet och han berättat det om en månad, ett år eller 5 år..

• Tor 16 maj 12:56 #5
    plättarmedsylt skrev 2019-05-16 12:48:44 följande:

Oj! Jag förstår att du är chockad och jag lider med dig :( Gav han någon förklaring? Jag hoppas verkligen du får tag i honom innan bröllopet, så att ni kan prata mer. OM han verkligen menar allvar med att göra slut, så tycker jag att det är hans ansvar att avboka bröllopet, meddela alla gäster osv.

Håller med dig! Det är såklart hans ansvar att boka av allt samt meddela alla gäster om anledningen!
  • Anonym (Fan) Trådstartaren
    Visa endast
    Tor 16 maj 13:02 #6

Känner väl mest att han kunde ha nämnt något lite tidigare. Inte tre dagar innan bröllopet. Han borde väl ha vetat om sina känslor ett tag?

Han sa bara att han är trött på mig och vårt förhållande. Att han har tittat på lägenhet. Att han vill sticka innan han blir mer fast.

Känner mest att det känns väldigt elakt att slänga allt detta i ansiktet på någon så nära inpå bröllopet. Vi har dessutom gäster som köpt flygbiljetter och bokat hotellövernattning och allt. Han känns extremt egoistisk just nu som inte sagt något tidigare.

• Tor 16 maj 13:06 #7

Jag tror han säger att han VILL träffa någon annan, men troligen HAR han redan gjort det.

Du måste avboka allt, ta hjälp av nån vän. Han kommer inte göra nånting.

• Anonym (Gå under jorden­)
    Visa endast
    Tor 16 maj 14:26 #8

Hemsk situation. Men DU ska inte behöva göra nåt, det är hans ansvar! Om du har en nära vän så berätta för henne och åk iväg någonstans med henne och sörj. Skit i allt annat, det får ditt ex fixa! Kram

• Tor 16 maj 14:32 #9
    Anonym (Fan) skrev 2019-05-16 12:42:36 följande:

Min kille har gjort slut! Får panik! Han sa igår kväll att han inte längre vill vara med mig. Att han vill flytta härifrån. Och att han vill hitta någon annan än mig.

Det värsta är att vi ska gifta oss. På lördag!! Hur kan man göra såhär!?

Jag har inte sett honom sedan igår. Vet inte vad jag ska tänka eller känna. Vågar inte berätta för någon.

Kan inte sluta gråta. Vad ska jag göra med alla förberedelser? Jag klarar inte av att ställa in bröllopet. Eller tänka på alla bortkastade pengar. Fan alltså!

Det är han som nu ska ta tag i detta. Får du inte tag i honom, så är det hans föräldrar som gäller (eller en kompis).
    Du gör inte ett smack, han får ringa återbud, avbeställa allt.
    Eller kör du med filmvarianten, du kommer dit uppklädd som du hade tänkt dig, berättar att den blivande mannen har rymt, men det hindrar inte att ni har ett förbaskat bra kalas ändå (kanske den bästa "hämnden" ). Det senare krävs en rejäl mental styrka.

• Tor 16 maj 14:38 #10

Glömde, självklart ska du få mina sympatier. Nu är det att bryta ihop och sedan komma igen. Låt dig sörja detta, men låt inte detta ta makten över dig.

SE VÅRA MEST POPULÄRA KLIPP JUST NU

Logga in
Bli medlem
Svara i tråden...

Innehåll