• Anonym (Ja vad?)

    Man, vad skulle du tycka om din partner aldrig fick orgasm vid sex

    Jag är en sån här tjej/kvinna som aldrig kommer vid sex. Har precis träffat en ny partner, varit ihop ett par månader. Jag är rädd att han ska tröttna på mig för att jag aldrig kommer. Killar, skulle ni tröttna på en tjej som aldrig får orgasm?

  • Svar på tråden Man, vad skulle du tycka om din partner aldrig fick orgasm vid sex
  • Anonym (Vårvind)
    Tom Araya skrev 2019-05-17 16:11:41 följande:

    japp

    ...och tillägg på det:

    rädsla för lubrikation

    rädsla för sexleksaker

    rädsla för att prova något nytt

    rädsla för att ärlig och våga ställa lite krav när man talar om detta

    TS måste komma till insikt med vad det är som verkligen hindrar att finna en lösning på problemet och att det är ett större problem i sig.


    Var skriver hon att hon är rädd för lubrikation och sexleksaker?
  • Anonym (samesame)
    Anonym (enriktigkarl) skrev 2019-05-16 16:58:51 följande:

    Hustrun har på 35 år aldrig fått orgasm under sex, vi avslutar alltid med att jag fingrar henne till orgasm.
    Ja 35 år och jag har inte tröttnat på henne än.


    Jag tror TS menar att hon INTE kommer vid sex alls?!

    Att din hustru kommer vid fingring är ju = att komma vid sex.

    Har faktiskt sällan hört talas om kvinnor som kommer vaginalt. Kanske bara ett par i hela vänkretsen.Ytterst ovanligt.

    Precis som TS har jag otroliga problem att komma med andra. Nästan aldrig hänt men kommer på ett par minuter själv.

    Har hunnit vara med rätt många män men aldrig varit med om att en man inte kommit. Tror jag skulle uppleva det supertråkigt och känna mig kass och oinspirerande i sängen och tröttna...

    Förväntar mig att killar gör det med mig också så spelar så gott som jämt för att slippa deras dåliga samvete och att få behålla dem jag gillar.
  • Anonym (AnpnymMan)
    Anonym (Vårvind) skrev 2019-05-17 15:15:46 följande:
    Varför inte be honom smeka tills du kommer? Om han verkligen vill att du ska njuta, som du påstår, så borde han ju ställa sig positiv till det.
    Jag träffade en tjej under ett par månader. hon hade ALDRIG kommit, inte ens när hon skötte det själv. Fungerar alltså inte alltid, men en vettig tanke.
  • Anonym (AnpnymMan)
    Anonym (Ja vad?) skrev 2019-05-16 15:48:36 följande:

    Jag är en sån här tjej/kvinna som aldrig kommer vid sex. Har precis träffat en ny partner, varit ihop ett par månader. Jag är rädd att han ska tröttna på mig för att jag aldrig kommer. Killar, skulle ni tröttna på en tjej som aldrig får orgasm?


    Jag träffade en tjej under ett par månader. hon hade ALDRIG kommit, inte ens när hon skötte det själv. Var kaxig och skulle fixa det med tungan, OK Tre timmar senare så gav jag upp. Hon var nästan stolt över detta. 

    Vi slutade ses efter det att hennes man (som jag inte visste om) hade åsikter om det hela
  • Anonym (Vårvind)
    Anonym (AnpnymMan) skrev 2019-05-17 19:58:00 följande:

    Jag träffade en tjej under ett par månader. hon hade ALDRIG kommit, inte ens när hon skötte det själv. Fungerar alltså inte alltid, men en vettig tanke.


    Jag tycker ändå att det är värt ett försök. TS har dessutom sagt att hon kommer genom onani. Då vet hon vad hon tycker är skönt och borde kunna kommunicera det till sin pojkvän.
  • Anonym (Vårvind)
    Tom Araya skrev 2019-05-17 20:30:26 följande:

    TS har berättat det i en av sina andra trådar, som handlar om i stort sett samma problem, bara lite annorlunda vinklat och formulerat.

    Vad gör man när ens kille har en liten?


    Ok. Hur vet du att det är samma TS?
  • Anonym (Igen!)
    Anonym (Vårvind) skrev 2019-05-17 22:07:37 följande:

    Ok. Hur vet du att det är samma TS?


    Den här ts startar jämnt trådar om samma stackars kille. Innan honom var det exet. Hon vinklar bara storyn lite för att det ska se ut som en ny ts.

    Tråden går i stort sett ut på att hon klagar på killen för att han drar ut på samlaget tills hon fejkar. Och vad hon ska göra åt det.
  • Anonym (Japp)
    Anonym (Igen!) skrev 2019-05-17 23:17:09 följande:

    Den här ts startar jämnt trådar om samma stackars kille. Innan honom var det exet. Hon vinklar bara storyn lite för att det ska se ut som en ny ts.

    Tråden går i stort sett ut på att hon klagar på killen för att han drar ut på samlaget tills hon fejkar. Och vad hon ska göra åt det.


    Precis så är det. ?Killen vill hålla på 15-20 min innan han kommer, hur ska jag få honom att komma fortare??

    Eller ?Är det okej att säga till att det gör ont vid sex, det gör ju bara ont i två minuter??

    Självklart har TS aldrig kommit vid sex och skulle aaaaldrig smeka sig själv under samlag. Killen har naturligtvis aldrig slickat eller på något annat sätt försöka ge njutning för det är ju såååå pinsamt! Sex är till för mannens njutning ju!

    Tror det är någon finnig torårspojke som roar sig vi datorn.
  • Anonym (Vårvind)
    Anonym (Igen!) skrev 2019-05-17 23:17:09 följande:

    Den här ts startar jämnt trådar om samma stackars kille. Innan honom var det exet. Hon vinklar bara storyn lite för att det ska se ut som en ny ts.

    Tråden går i stort sett ut på att hon klagar på killen för att han drar ut på samlaget tills hon fejkar. Och vad hon ska göra åt det.


    Ok. Jag läste tråden om killen med för liten kuk. Verkar vara samma TS, ja. Om det hon säger är sant, så verkar ju killen jävligt tråkig. Vill inte vidröra hennes fitta, för att den är för våt...WTF?
  • Anonym (Igen!)
    Anonym (Japp) skrev 2019-05-17 23:24:39 följande:

    Precis så är det. ?Killen vill hålla på 15-20 min innan han kommer, hur ska jag få honom att komma fortare??

    Eller ?Är det okej att säga till att det gör ont vid sex, det gör ju bara ont i två minuter??

    Självklart har TS aldrig kommit vid sex och skulle aaaaldrig smeka sig själv under samlag. Killen har naturligtvis aldrig slickat eller på något annat sätt försöka ge njutning för det är ju såååå pinsamt! Sex är till för mannens njutning ju!

    Tror det är någon finnig torårspojke som roar sig vi datorn.


    Detta är nog mer en tjej som har det väldigt svårt i livet. Det är inte normalt att vilja outa sitt liv så här på fl. Hon lever för att få kommentarer om hennes ?sexliv?. Att få ta på sig offerkoftan och vältra sig i allas ömkan och tips. Sen när kicken är borta startar hon en ny tråd om samma stackars kille. Tänk om han hade sett alla dina trådar?!

    Det är väldigt liten sanningshalt i trådarna. Det är sant att hon fejkar och hela den biten. Men hon får det att verka som om de har pratat och faktiskt kommit fram till att det bästa sexet för dom är när ts fejkar. För då kan hon få mer ömkan och fler tips. Men skulle någon säga att det är fel på killen... oj, nä då tar hon på sig en ny rock där hon talar om att ingen av dom vill ha det på annat sätt.

    Är måttligt trött på den här människan. Att hon aldrig tar åt sig?!
  • Anonym (Rak)

    Finns ett antal sånna här trådar.. Ja hon mår nog inte särskilt bra!

  • Anonym (?)

    Ts, säger samma sak som i din förra tråd. "Om killen har en liten"

    Din snubbe är nog gay.

    Att varken gilla oralsex eller att smeka någon av motsatt kön är jävligt gay!

    Ni båda borde prova med någon av samma kön istället så att ni båda får till ett bättre sexliv för både ert synsätt och sexliv låter tragiskt..

  • honkie

    Jag hade tröttnat, men mest för att du verkar så tråkig.

    Du vill inte det ena och du gillar inte det andra och du gör aldrig det tredje. Flera personer kommer med tips och dina svar och formuleringar är så korta, dryga och sååååå tråkiga.

  • Anonym (Igen!)

    När killen väntar in dig och stannar upp och du säger att han kan komma för du är inte ens är nära orgasm ännu. Vad gör han då? Öser han på och sprutar eller väntar ytterligare tills du fejkar? Nä precis. Det har aldrig hänt ens! För vet du vad. Hade en normal man fått höra det varje gång de hade sex så hade han med all säkerhet frågat vad han kan göra för dig. Då svarar du: jag har nått på hjärtat som tynger mig enormt. Och så berättar du att du känner dig tvingad att fejka orgasm. Och att du kan komma vid onani när klitoris blir stimulerad, men att du upplever att han inte är intresserad av det, vilket har gjort att du känner dig hämmad och pressad att fejka. Och efter det samtalet börjar ni om helt. En sexolog hade rådat er att inte ha penetrerande sex på ett bra tag. Istället utforska varandra pp andra sätt. I början kan det räcka att ligga sidan om varandra utan att röra varann. Bara se och beundra varann. Berätta vad ni tycker om hos varandra osv.

    Du förstår säkert (typ hundra gånger om dan) att det är dömt att misslyckas. Om ni älskar varandra så bryr man sig om den andre. Hade du inte brytt dig om honom alls så hade du inte startat hundra trådar om samma sak. Du hade inte låtit honom använda dig som hål osv.

    Leta upp en sexolog på Google och sök hjälp att lära dug kommunicera. Är du lika kortfattad och otydlig i verkligheten så förstår jag inte hur detta ska kunna lösa sig alls faktiskt.

  • Tom Araya
    Anonym (Vårvind) skrev 2019-05-17 22:07:37 följande:
    Ok. Hur vet du att det är samma TS?
    Alla trådar handlar om att hon har en kille hon har sex med, men hon njuter inte av sexet, bara av närheten och hon får aldrig orgasm.

    Det är så många detaljer som överensstämmer och framförallt mönstret i TS's svar på alla inlägg; han/vi/jag vill inte/tycker inte om/gör inte så/vill inte prova o.s.v.

    Hon har aldrig förnekat detta när likheten mellan trådarna kommit på tal.
    I något fall har hon mer eller mindre bekräftat att hon är trådstartaren till en annan tråd som omnämns.
  • Anonym (Vårvind)
    Tom Araya skrev 2019-05-18 13:35:56 följande:

    Alla trådar handlar om att hon har en kille hon har sex med, men hon njuter inte av sexet, bara av närheten och hon får aldrig orgasm.

    Det är så många detaljer som överensstämmer och framförallt mönstret i TS's svar på alla inlägg; han/vi/jag vill inte/tycker inte om/gör inte så/vill inte prova o.s.v.

    Hon har aldrig förnekat detta när likheten mellan trådarna kommit på tal.

    I något fall har hon mer eller mindre bekräftat att hon är trådstartaren till en annan tråd som omnämns.


    Vilken tröttsam person.
  • Anonym (Mannen)

    Jag är en man som sällan kommer under sex. Vad tycker kvinnor om det?

  • MrPo

    Då har jag inte gjort vad jag behöver. Så jag låter inte det hända. Ger t ex hellre oralsex än får om jag skulle behöva välja.

Svar på tråden Man, vad skulle du tycka om din partner aldrig fick orgasm vid sex