• Anonym (Friko­rt)
    Thu 16 May 2019 18:08
    722 visningar
    35 svar
    35
    722

    Partnern erbjuder dig ha sex med andra - gör du det?

    Om din partner berättade att hen går igång och brukar fantisera om att du har sexmord andra. Du blir uppmuntrad att ha sex och din partner kommer inte vilja ligga med någon annan efter detta. Skulle du göra det?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Partnern erbjuder dig ha sex med andra - gör du det?
  • Anonym (Kvinn­a.)
    Fri 21 Jun 2019 06:51
    #21

    Shit vad många kvinnor här överreagerar! Varför skulle han vara sjuk i huvudet för det? Kanske bara en kul idé.

    Jag hade lätt gjort det om det fanns någon som duger, jag har fantastiskt bra sex hemma så det skulle ju vara en riktig hunk i så fall. Min man är inte så brutal som jag önskar så det hade ju varit perfekt med ett riktigt råknull för en gångs skull.

  • Fri 21 Jun 2019 08:46
    #22

    Don't worry, be happy.

    Njut av livet, testa dina gräns. Viktigast är att partnerna är eniga, då brukar det vara ännu bättre hemma ( vardagslivet ).

  • Anonym (Swing for fun)
    Fri 21 Jun 2019 09:02
    #23
    BalkanBoy85 skrev 2019-06-21 08:46:23 följande:

    Don't worry, be happy.

    Njut av livet, testa dina gräns. Viktigast är att partnerna är eniga, då brukar det vara ännu bättre hemma ( vardagslivet ).


    Håller med. Vi är swingers och har på så sätt två umgängeskretsar, dels våra vanliga bekanta genom jobb, intressen och liknande samt våra swingersvänner. Har inget vetenskapligt belägg men ser ett klar skillnad på hur man är mot varandra i relationer där man ger varandra lite sexuell frihet under kontrollerade och överenskomna former och så kallade vaniljrelationer. Helt klart framstår vår swingersbekanta som lyckligare och mer harmoniska.
  • Anonym (Gift kvinna­)
    Fri 21 Jun 2019 10:31
    #24
    Anonym (Swing for fun) skrev 2019-06-21 09:02:55 följande:
    Håller med. Vi är swingers och har på så sätt två umgängeskretsar, dels våra vanliga bekanta genom jobb, intressen och liknande samt våra swingersvänner. Har inget vetenskapligt belägg men ser ett klar skillnad på hur man är mot varandra i relationer där man ger varandra lite sexuell frihet under kontrollerade och överenskomna former och så kallade vaniljrelationer. Helt klart framstår vår swingersbekanta som lyckligare och mer harmoniska.
    Känner igen det,en större respekt och ödmjukhet.
  • Fri 21 Jun 2019 10:49
    #25

    Ja då skulle jag det om jag kände för det någon gång, men det är inte troligt att jag skulle känna för det i första taget. Nu är jag i och för sig singel men har levt i icke-monogama relationer utan att vara med andra så är hyfsat säker på att det inte är relationsformen som hindrar mig där.

  • Fri 21 Jun 2019 10:50
    #26

    (förutsatt att "sexmord" är en autocorrect-miss och att det egentligen ska stå "sex med")

  • Fri 21 Jun 2019 15:48
    #27
    Anonym (Swing for fun) skrev 2019-06-21 09:02:55 följande:

    Håller med. Vi är swingers och har på så sätt två umgängeskretsar, dels våra vanliga bekanta genom jobb, intressen och liknande samt våra swingersvänner. Har inget vetenskapligt belägg men ser ett klar skillnad på hur man är mot varandra i relationer där man ger varandra lite sexuell frihet under kontrollerade och överenskomna former och så kallade vaniljrelationer. Helt klart framstår vår swingersbekanta som lyckligare och mer harmoniska.


    Vetenskap säger inget och kan inte bevisa ett skit. Antingen är man på samma bana eller inte.

    Viktigast är att ni njuter tillsammans och att man litar på varandra. Skit i vad andra besserwisser säger .

    Glad midsommar
  • Anonym (Nope)
    Sat 22 Jun 2019 00:47
    #28

    Inget för mig. Jag är monogam och känner mig illa till mods av öppna förhållanden. Allt jag vill uppleva vill jag uppleva med min nuvarande. Intimiteten blir starkare så, när det bara är vi två, och kärleken starkare. DÄREMOT brukar vi tillsammans "snuskprata" om gruppsex när vi har sex Lite som att fantisera om lesbisk sex utan att vara homo- eller bisexuell.

  • Sat 22 Jun 2019 06:32
    #29

    [quote=79707107][quote-nick]Anonym (Nope) skrev 2019-06-22 00:47:23 följande:[/quote-nick]Inget för mig. Jag är monogam och känner mig illa till mods av öppna förhållanden. Allt jag vill uppleva vill jag uppleva med min nuvarande. Intimiteten blir starkare så, när det bara är vi två, och kärleken starkare. DÄREMOT brukar vi tillsammans "snuskprata" om gruppsex när vi har sex Lite som att fantisera om lesbisk sex utan att vara homo- eller bisexuell.[/

    Snuskprat blir senare verklighet. Tycker om din ärlighet. Många skulle inte ens säga att dom snuskpratar om sex med andra likasinniga.

    PoK

  • Anonym (Nej för helvet­e!)
    Sat 22 Jun 2019 07:03
    #30
    Anonym (Frikort) skrev 2019-05-16 18:08:23 följande:

    Om din partner berättade att hen går igång och brukar fantisera om att du har sexmord andra. Du blir uppmuntrad att ha sex och din partner kommer inte vilja ligga med någon annan efter detta. Skulle du göra det?


    Sexmord? Partnern fantiserar att jag sexmördar andra? Hade dumpat henne och hållt mig jäkligt långt borta från henne. Jag accepterar det mesta faktiskt, men sexmord är lite för magstarkt. Lite väl starka varningsklockor plingar om en kvinna har sådana fantasier.
  • Anonym (SÄJER ALDRIG NEJ)
    Sun 23 Jun 2019 09:51
    #31

    Min fru är för feg för att ta ett frikort. 
    Men jag  skulle ta ett . 
    Vi har eget bad vid vår sommar stuga och min fru hade sin tjej kompis där som är själv eller singel  och badade . 
    Jag kom ner och skulle äta  med dom och dom bada topless och drack vin .
     sen vet jag inte hur det blev men sen bada vi alla tre nakna och vi drack mera vin . sen blev det 3-kant i gräset .
    Vi hade en tilll uppe i vår lilla stuga senare och Kåta maja sov över.

    det roliga är att dom heter Maja bägge så nu har jag döpt kompis Maja till KåtaMaja .
     I bland undrar jag om dom hade kommit på 3 kanten innan jag eller att det bara blev så ..

  • Sun 23 Jun 2019 10:31
    #32
    Anonym (SÄJER ALDRIG NEJ) skrev 2019-06-23 09:51:27 följande:

    Min fru är för feg för att ta ett frikort. 

    Men jag  skulle ta ett . 

    Vi har eget bad vid vår sommar stuga och min fru hade sin tjej kompis där som är själv eller singel  och badade . 

    Jag kom ner och skulle äta  med dom och dom bada topless och drack vin .

     sen vet jag inte hur det blev men sen bada vi alla tre nakna och vi drack mera vin . sen blev det 3-kant i gräset .

    Vi hade en tilll uppe i vår lilla stuga senare och Kåta maja sov över.

    det roliga är att dom heter Maja bägge så nu har jag döpt kompis Maja till KåtaMaja .

     I bland undrar jag om dom hade kommit på 3 kanten innan jag eller att det bara blev så ..


    Fin berättelse
  • Mon 24 Jun 2019 19:26
    #33
    Anonym (Nope) skrev 2019-06-22 00:47:23 följande:

    Inget för mig. Jag är monogam och känner mig illa till mods av öppna förhållanden. Allt jag vill uppleva vill jag uppleva med min nuvarande. Intimiteten blir starkare så, när det bara är vi två, och kärleken starkare. DÄREMOT brukar vi tillsammans "snuskprata" om gruppsex när vi har sex Lite som att fantisera om lesbisk sex utan att vara homo- eller bisexuell.


    Jag upplevde det helt och hållet tvärtom, att intimiteten fick helt nya dimensioner när vi efter några årtionden som troget monogama gick över till ett öppet förhållande. Kärleken blev oerhört mycket starkare. Det jag inte hade provat hade jag ingen aning om hur det skulle påverka vår relation. Jag trodde i teorin att det skulle vara bra, men exakt HUR bra hade jag inte ens lyckats fantisera om :)
  • Anonym (B)
    Mon 24 Jun 2019 19:34
    #34
    BalkanBoy85 skrev 2019-06-23 10:31:00 följande:
    Fin berättelse
    Ja...verkligen. Vet inte om jag gillar namnet "KåtaMaja" mest eller nån annan detalj. Verkligen finstämt.
  • Mon 24 Jun 2019 22:02
    #35
    Anonym (B) skrev 2019-06-24 19:34:57 följande:

    Ja...verkligen. Vet inte om jag gillar namnet "KåtaMaja" mest eller nån annan detalj. Verkligen finstämt.


    KåtaMaja Mmmmm, skulle gärna träffa henne
Svar på tråden Partnern erbjuder dig ha sex med andra - gör du det?