• Anonym (-)

    Du luktar inte illa i underlivet men det luktar "fitta" - hur skulle du reagera om killen sa "usch" när han slickat dig nån sekund?

    Tror inte jag luktar illa, eller a vet inte, men hur som helst.. Var nytvättad och allt och killen sa usch när han gett mig oralsex.

    Det förstörde allt och hela sexet kändes som en förnedring sen.

    Vad borde jag gjort. Känner mig så äcklig och smutsig..  

  • Svar på tråden Du luktar inte illa i underlivet men det luktar "fitta" - hur skulle du reagera om killen sa "usch" när han slickat dig nån sekund?
  • Tiina87

    Han gillar väl förmodligen inte att slicka fitta utan ställde upp för din skull. Och ja, de finns de män/killar som inte gillar att ge oralsex.

  • Anonym (ls)
    Tiina87 skrev 2019-05-16 23:18:24 följande:

    Han gillar väl förmodligen inte att slicka fitta utan ställde upp för din skull. Och ja, de finns de män/killar som inte gillar att ge oralsex.


    Ja .
    Men man behöver ju inte vråla usch för det
  • Tiina87
    Anonym (ls) skrev 2019-05-16 23:22:03 följande:

    Ja .

    Men man behöver ju inte vråla usch för det


    Nej, men vråla var det knappast tål om.

    Usch slapp säker ur högt utan mening.
  • Pierott

    Nu är jag inte ute efter att förolämpa ditt kön. Men precis som de inte spelar nån roll för vissa killar hur noga dom tvättar kuken för de luktar endå så luktar vissa snippor oavsett.

  • Anonym (H)

    Haha, men fyyyyfan vilket as! Jag hade slagit igen benen som en sax.. Jävla idiot.

  • Tom Araya
    Anonym (-) skrev 2019-05-16 22:46:34 följande:

    Tror inte jag luktar illa, eller a vet inte, men hur som helst.. Var nytvättad och allt och killen sa usch när han gett mig oralsex.

    Det förstörde allt och hela sexet kändes som en förnedring sen.

    Vad borde jag gjort. Känner mig så äcklig och smutsig..  


    Det är inte alltid helt uppenbart. Exempelvis reagerar man mer på när andra är orena än när man själv är det.

    Jag har varit med om både det ena och det andra vad det gäller detta, bl.a. en tjej som sannolikt hade en svampinfektion och luktade illa, men hon förstod det inte själv, eftersom hon antagligen haft den ett tag och då inte reagerar på att det luktar annorlunda.

    Men det kan också innebära att han är extremt känslig för könslukt.

    Har du provat att själv dra ett finger i skåran och lukta och smaka?
  • Anonym (oj)

    Oj, en sån kille hade jag aldrig mer haft sex med, jag hade tänkt på vad han sa hela tiden.....

  • CitronTulo

    Och du är säker på att det var din fitta som han reagerade på? Han kanske fick ett hårstrå eller nått skräp i munnen som han sa usch för?

  • Anonym (-)
    Tom Araya skrev 2019-05-17 01:27:21 följande:
    Det är inte alltid helt uppenbart. Exempelvis reagerar man mer på när andra är orena än när man själv är det.

    Jag har varit med om både det ena och det andra vad det gäller detta, bl.a. en tjej som sannolikt hade en svampinfektion och luktade illa, men hon förstod det inte själv, eftersom hon antagligen haft den ett tag och då inte reagerar på att det luktar annorlunda.

    Men det kan också innebära att han är extremt känslig för könslukt.

    Har du provat att själv dra ett finger i skåran och lukta och smaka?
    Ja kanske jag luktar trots hygien (och har inte bakteriell vag eller något). Eller så är han överkäsnlig

    Problemet här är väl inte om jag är äcklig eller inte, utan hur man beter sig mot sin nakna sexpartner som är i en ganska sårbar sits. Man får sluta slicka utan att säga något.
  • Anonym (...)
    Anonym (-) skrev 2019-05-17 07:53:55 följande:

    Ja kanske jag luktar trots hygien (och har inte bakteriell vag eller något). Eller så är han överkäsnlig

    Problemet här är väl inte om jag är äcklig eller inte, utan hur man beter sig mot sin nakna sexpartner som är i en ganska sårbar sits. Man får sluta slicka utan att säga något.


    Jag håller med. Jag tror inte jag hade varit så sugen på den killen igen.
Svar på tråden Du luktar inte illa i underlivet men det luktar "fitta" - hur skulle du reagera om killen sa "usch" när han slickat dig nån sekund?