• Anonym (Sprint)

    Kvinnor som söker yngre män

    Kvinnan är 45-50 år, och söker män från 25 år.
    Vad tycker ni om det?

  • Svar på tråden Kvinnor som söker yngre män
  • Meriall

    Vad är maxgränsen då? Hade hon typ 25-55 så hade jag inte tänkt något konstigt. Hon går mer efter person än ålder. Hade hon sökt 25-30 så är det lite konstigt men då gillar hon väl yngre bara.

  • 1PCE
    Meriall skrev 2019-05-18 09:17:36 följande:

    Vad är maxgränsen då? Hade hon typ 25-55 så hade jag inte tänkt något konstigt. Hon går mer efter person än ålder. Hade hon sökt 25-30 så är det lite konstigt men då gillar hon väl yngre bara.


    39 är ju ingen ålder :)
  • Anonym (Sprint)
    Meriall skrev 2019-05-18 09:17:36 följande:

    Vad är maxgränsen då? Hade hon typ 25-55 så hade jag inte tänkt något konstigt. Hon går mer efter person än ålder. Hade hon sökt 25-30 så är det lite konstigt men då gillar hon väl yngre bara.


    Det spelar ingen roll. Det viktiga här är att hon söker från 25 år. Alltså MINST 20 år yngre. Ett aktivt val alltså.
  • 1PCE
    Meriall skrev 2019-05-18 09:27:11 följande:

    Vem r 39?


    Du?
  • Anonym (Sprint)
    Meriall skrev 2019-05-18 09:17:36 följande:

    Vad är maxgränsen då? Hade hon typ 25-55 så hade jag inte tänkt något konstigt. Hon går mer efter person än ålder. Hade hon sökt 25-30 så är det lite konstigt men då gillar hon väl yngre bara.


    Samma om det varit en man 45-50 år som sökte kvinna på 25?
  • Kjell2
    Anonym (Sprint) skrev 2019-05-18 06:58:08 följande:

    Kvinnan är 45-50 år, och söker män från 25 år.

    Vad tycker ni om det?


    Mer åldersältande?
  • Anonym (Sprint)
    Kjell2 skrev 2019-05-18 09:30:58 följande:
    Mer åldersältande?
    Ja, dags igen. Hade du nåt mer att tillföra?
  • Kjell2
    Anonym (Sprint) skrev 2019-05-18 09:32:08 följande:

    Ja, dags igen. Hade du nåt mer att tillföra?


    Jag skiter i stor utsträckning i vuxna människors preferenser när det gäller sex och relationer så länge det är ömsesidigt.

    Vad tycker du själv i frågan?
  • Anonym (Sprint)
    Kjell2 skrev 2019-05-18 09:34:43 följande:
    Jag skiter i stor utsträckning i vuxna människors preferenser när det gäller sex och relationer så länge det är ömsesidigt.

    Vad tycker du själv i frågan?
    Jag söker inte själv 20 år yngre kvinnor. Inget aktivt val alltså att söka efter så mkt yngre. Jag blev av en händelse kär i en 20 år yngre kvinna som jag jobbade med. Jag söker kvinnor i min ålder, och äldre.
    Hade hon jag var kär i velat ses så hade det varit helt ok för mig.
    Andra tyckte inte det var ok.
    Ungefär så tycker jag.
  • Kjell2
    Anonym (Sprint) skrev 2019-05-18 09:37:35 följande:

    Jag söker inte själv 20 år yngre kvinnor. Inget aktivt val alltså att söka efter så mkt yngre. Jag blev av en händelse kär i en 20 år yngre kvinna som jag jobbade med. Jag söker kvinnor i min ålder, och äldre.

    Hade hon jag var kär i velat ses så hade det varit helt ok för mig.

    Andra tyckte inte det var ok.

    Ungefär så tycker jag.


    Så du tycker det är ok att kvinnor, 45-50år, söker män från 25 år?
  • Anonym (Sprint)
    Kjell2 skrev 2019-05-18 09:40:57 följande:
    Så du tycker det är ok att kvinnor, 45-50år, söker män från 25 år?
    Javisst. Och jag tror de flesta tycker det är mer ok att kvinnor aktivt söker 20 år (eller mer) yngre män, än män som söker så mkt yngre kvinnor.
  • Meriall
    Anonym (Sprint) skrev 2019-05-18 09:27:06 följande:

    Det spelar ingen roll. Det viktiga här är att hon söker från 25 år. Alltså MINST 20 år yngre. Ett aktivt val alltså.


    Jo det spelar stor roll för vad jag tror är anledningen. Det du frågade om i tråden.
    1PCE skrev 2019-05-18 09:28:26 följande:

    Du?


    Vad har det att göra med tråden dock...?
    Anonym (Sprint) skrev 2019-05-18 09:30:51 följande:

    Samma om det varit en man 45-50 år som sökte kvinna på 25?


    Ja det är samma. Inget konstigt om en man på 45 söker kvinna 25-55. Men söker han kvinna 25-30 är det lite udda.

    Om jag hade sökt hade jag förmodligen sökt 25-45 eller 25-50. Men det betyder inte att jag specifikt söker jätteunga män utan bara att jag inte velat missa ngt guldkorn i den åldern fast jag tycker de flesta är för omogna. Jag hade kunnat söka 35-40 också men hade ju fått färre att välja på då. Och kanske missat "the one".
  • Anonym (Sprint)
    Meriall skrev 2019-05-18 09:50:37 följande:
    Ja det är samma. Inget konstigt om en man på 45 söker kvinna 25-55. 
    Då är du mer öppensinnad än de flesta. Hon jag blev kär i, där gick jag efter person, inte att hon var 20 år yngre. Aldrig träffat en tjej som henne, det var unikt.
  • Anonym (Sprint)
    Anonym (Sprint) skrev 2019-05-18 10:01:28 följande:
    Då är du mer öppensinnad än de flesta. Hon jag blev kär i, där gick jag efter person, inte att hon var 20 år yngre. Aldrig träffat en tjej som henne, det var unikt.
    Det var inte ok att jag försökte med henne. Oftast har man inte så mkt gemensamt med så stor åldersskillnad. Men är alla människor lika? Jag har läst om många par med stor åldersskillnad. Jag kände nåt. Och jag trodde att hon kanske kände samma. Det var värt att försöka tyckte jag. Tyvärr kände hon inte samma.
    Och som sagt, detta bara hände. Jag blev ju själv mest förvånad att jag fick känslor för en så mkt yngre. Attraherad av unga kvinnor blir jag hela tiden. Men såna här känslor? Aldrig hänt tidigare.
    Men det var alltså inte ok. Och hade jag AKTIVT sökt 20 år yngre kvinnor, då hade det varit ÄNNU mindre ok.
  • Kjell2
    Anonym (Sprint) skrev 2019-05-18 10:20:49 följande:

    Det var inte ok att jag försökte med henne. Oftast har man inte så mkt gemensamt med så stor åldersskillnad. Men är alla människor lika? Jag har läst om många par med stor åldersskillnad. Jag kände nåt. Och jag trodde att hon kanske kände samma. Det var värt att försöka tyckte jag. Tyvärr kände hon inte samma.

    Och som sagt, detta bara hände. Jag blev ju själv mest förvånad att jag fick känslor för en så mkt yngre. Attraherad av unga kvinnor blir jag hela tiden. Men såna här känslor? Aldrig hänt tidigare.

    Men det var alltså inte ok. Och hade jag AKTIVT sökt 20 år yngre kvinnor, då hade det varit ÄNNU mindre ok.


    Sånt händer.

    Häng inte upp dig på vad enskilda individer tycker och tänker. Det kommer alltid finnas de som har åsikter om dina livsval. Lär dig ignorera.
Svar på tråden Kvinnor som söker yngre män