• Anonym (Sprint)

    Kvinnor som söker äldre män

    Såg en kvinna på 27 som söker män upp till 51 år.
    24 år äldre alltså.
    Vad är det för fel på henne?
    Daddy issues?
    Kanske helst vill ha nån rik som hon kan leva gott på?
    Hon har egna barn, jobb.

  • Svar på tråden Kvinnor som söker äldre män
  • Mandel

    Nu söker inte jag unga, men får ändå förfrågningar från killar under 25...
    Jag får snällt förklara att jag inte behöver en son till att uppfostra och försörja

    Hon kanske bara har missat att ändra?

    Eller som jag som trodde jag satte årtalet jag var född och vips så var det per automatik lägsta ålder för att gå med på sidan så jag såg ut att vara 18 och fick då massa frågor från äldre herrar eftersom jag fyllt i typ 40-55 som är mitt eget åldersspann


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Sprint) skrev 2019-05-19 12:36:19 följande:

    Såg en kvinna på 27 som söker män upp till 51 år.

    24 år äldre alltså.

    Vad är det för fel på henne?

    Daddy issues?

    Kanske helst vill ha nån rik som hon kan leva gott på?

    Hon har egna barn, jobb.


    Många tjejer som vill slippa att jobba och inte har problem att vara med en 40 år äldre gubbe.
  • Anonym (Sofia)

    Nu är jag själv medelålders men jag har alltid dragits till äldre män. Jag är helt enkelt attraherad av livserfarenhet och att en man har en story att presentera. Att han fyllt sitt liv med upplevelser och "vuxensaker". Klokhet/vishet/intelligens följer med i den attraktionen. Oftast har jag fallit för en akademiker med intressant jobb och aktivt privatliv.

  • Anonym (ung hustru)

    Jag sökte en äldre man, men för äktenskap. Jag har aldrig känt igen mig i mina jämnåriga(även om jag har många vänner) och jag ville ha en man med sunda värderingar, som jag aldrig sett hos yngre. Min make var 41 och jag var 20 när vi gifte oss för 16 år sedan.

Svar på tråden Kvinnor som söker äldre män