• Anonym (Mallan)

    Sambo som aldrig umgås hjälp

    Sambon pratar konstant i telefon. Jag hinner aldrig prata med honom. Ibland vill han göra saker, säger ex att vi ska äta ute en kväll men bokar bord tidigt för hans plan är att göra mig nöjd för att sen hänga med sina polare. Ibland så umgås vi snabbt på dagen om vi ska till affärer och sen lämnar han mig för vänner.

    Vi umgås aldrig!! Vi pratar aldrig för han pratar i telefon konstant eller är med polare. De gngr han inte pratar i telefon så spelar han

    Jag blir då deprimerad och föser undan allt jag borde göra och sover i stället.

    Min familj säger att han är bekväm med mig och inte älskar mig på det sättet. Det sårar mig och jag blir ledsen.

    Jag vill bara att vi ska kunna umgås och prata och ha kul som förr! Jag undrar varför han gör såhär. När jag frågat honom så säger han att jag är dum som tänker så.

  • Svar på tråden Sambo som aldrig umgås hjälp
  • Anonym (Mallan)

    Är detta normalt ? Jag börjar bli osäker på mig själv

  • Anonym (Mallan)

    Är detta normalt ? Jag börjar bli osäker på mig själv

  • Anonym (Ylva)

    Hur mycket man umgås som par kan variera en hel del, men att ignorera varandras behov är inte okej. Verkar lite som att han hellre lever med dig än utan dig, men att han inte är så värst intresserad av att förgylla ditt liv på något vis. Han gör det han behöver för att ha dig kvar, men inte mer.

  • Tecum

    Inte normalt, det normala är att man umgås mer med sin sambo än sina vänner, eller att sambon är med hos vännerna. Verkar som att dina föräldrar har rätt, tyvärr.

Svar på tråden Sambo som aldrig umgås hjälp