• Anonym (Hmm)

    Träffar ni andra?

    När erat förhållande är påväg att ta slut men inte riktigt ändå.. Börjar ni prata med andra då? Träffar ni andra?

    Jag är en kille, 30 år, det är så gott som slut mellan oss men att vare sig prata eller träffa någon annan är för mig helt uteslutet under en bra tid framöver.

  • Svar på tråden Träffar ni andra?
  • Confused87

    Att prata eller umgås med andra, visst, men inte med tanken på en ny. Och heller inte aktivt. En vän som man egentligen vet har ett gott öga till en eller liknande.

    Hört om både tjejer och killar som inom timmen efter att det tagit slut laddat ner Tinder med tanken att antingen hitta ett ligg eller till och med ett nytt förhållande direkt. Det är nog väldigt individuellt hur olika personer hanterar både ett förhållande som är på upphällningen och de som tagit steget. Men lite respekt får man väl ha..

  • smulpaj01

    Nej när ett förhållande är dåligt letar jag inte efter andra!

    När förhållandet tagit slut är jag singel i många månader eller flera år.

  • Anonym (Nope)

    Nej. Jag har meddelat min man för flera månader sedan om att jag vill skiljas. Pga diverse orsaker bor vi ännu under samma tak några månader till och har inte inlett skilsmässoprocessen. Trots att det egentligen är slut men ändå är tvungen att se honom varje dag, känner jag mig inte redo att börja söka nya partners. Behöver liksom ett riktigt avslut före jag känner mig fri och redo, och gissar att det säkert kommer att ta minst ett par månader efter att vi på riktigt flyttat isär och skilsmässopappren är inskickade innan jag känner mig redo för det.

  • Anonym (Änkan)

    Jag träffade min nye när jag varit änka i 4 månader

Svar på tråden Träffar ni andra?