• Mon 20 May 2019 17:29
    713 visningar
    10 svar
    10
    713

    Intervju...jisses vad jag klantade mig :D

    Alltså på riktigt, skojja papegoja, shit pomfritt vad jag är nervös.

    Jag har sökt en utbildning och varit på intervju idag. Visste inte ens att man gick på intervju till utbildningar! Detta är ngt som jag så gärna vill läsa till, tänkte söka förra året men saker kom ivägen.

    Nu till det mögiga....Jag gjorde en apdålig intervju, svamlade en massa och sånt trams. Kan tom hända att jag inte svarade på hennes fråga utan hipp happ hittade på en egen fråga som jag svarade på..Alltså en så kass intervju.

    Det finns 20 platser, 21 sökte!! 21!!!! Tänk om jag blir den dära sista stackaren...bara för att jag gjorde en sån kass intervju, jag var glad, skratta lite och visade verkligen att jag vill gå utbildningen och är supertaggad..Men allt det andra skit som kom ut munnen...ojojojoj.

    Jag vet absolut inte vad jag ville med detta inlägg..skriva av mig lite, kanske höra om andras dråpliga händelser, eller ja jag vet inte...fint väder är det här iaf! Det är ju alltid trevligt! :D

  • Svar på tråden Intervju...jisses vad jag klantade mig :D
  • Mon 20 May 2019 17:47
    #2
    Tonårsmamman1 skrev 2019-05-20 17:41:04 följande:

    Har du tur så såg hon att du var nervös.


    Ja, hoppas det så här lite överseende med grödorna som flög..Inga dumma grodor, bara konstiga.
  • Mon 20 May 2019 17:53
    #4
    bara jagg skrev 2019-05-20 17:49:19 följande:

    Vad var det för utbildning? Kag har heller aldrig hört att man skulle behöva gå på en intervju för att komma in på en utbildning, låter helgalet.


    Lärarassistent, jag har hört runt lite och det verkar vara det normala nu. Helknasigt! På bara mina betyg och meriter hade jag lätt kommit in. Nu skulle jag tyvärr öppna munnen lite med..spännande :)
  • Mon 20 May 2019 18:59
    #8
    mammaåten skrev 2019-05-20 18:52:15 följande:

    Yrkesutbildningar brukar man få gå på intervju på :)

    De kanske tar in alla, brukar alltid ta in någon mer för man räknar med att någon hoppar av :)


    Hoppas att det är så! Känner i hela kroppen att jag vill gå denna kurs! Skulle nästan vilja ringa och be om en ny tid, eller förklara mig..Men nej det tänker jag inte göra. Då har jag verkligen sketet i de blå skåpet och allt det där. Får allt snällt vänta på svar, inom 2 veckor vet jag.
  • Mon 27 May 2019 17:32
    #9

    Alltså måste bara få berätta! Jag blev antagen! :D

Svar på tråden Intervju...jisses vad jag klantade mig :D