• Anonym (Man)
    Mon 20 May 2019 18:20
    340 visningar
    13 svar
    13
    340

    Kvinnor, skulle ni stå ut med en man som sällan eller aldrig fick orgasm?

    Jag är en man som har jättesvårt att komma vid sex. Men jag lider inte jättemycket av det för jag tycker sexet är otroligt skönt ändå.

    Men kvinnor kan bli frustrerade.

    Så därför frågar jag er kvinnor, hur skulle ni stå ut med en man som har svårt för att komma?

  • Svar på tråden Kvinnor, skulle ni stå ut med en man som sällan eller aldrig fick orgasm?
  • Prakti­sk58
    Mon 20 May 2019 18:23
    #1

    Ingen man skulle skaffa barn med i alla fall

  • Anonym (Linda­)
    Mon 20 May 2019 18:25
    #2

    Nej det hade jag inte klarat. Skulle rätt fort känna mig osexig och otillräcklig och dra mig undan sex till sist. Om du inte kan komma skulle det kännas meningslöst tyvärr. Jag är dessutom i feril ålder och skulle känna mig tvärlurad på möjligheten till barn.

  • Mon 20 May 2019 18:30
    #3

    Har dejtat en sån kille. Vi låg två gånger och sen friendzonade jag honom.

  • Anonym (H)
    Mon 20 May 2019 18:31
    #4

    Ja, så länge han är nöjd.

  • Anonym (H)
    Mon 20 May 2019 18:32
    #5
    Anonym (Linda) skrev 2019-05-20 18:25:01 följande:

    Nej det hade jag inte klarat. Skulle rätt fort känna mig osexig och otillräcklig och dra mig undan sex till sist. Om du inte kan komma skulle det kännas meningslöst tyvärr. Jag är dessutom i feril ålder och skulle känna mig tvärlurad på möjligheten till barn.


    Det går att göra barn ändå!
  • Anonym (Agda)
    Mon 20 May 2019 18:35
    #6

    Om du har svårt för att komma så kan ni ju hålla på längre i sången..?

  • Anonym (Linda­)
    Mon 20 May 2019 18:36
    #7
    Anonym (H) skrev 2019-05-20 18:32:26 följande:

    Det går att göra barn ändå!


    Dock inte genom att knulla uppenbarligen.
  • Anonym (Trygg­het)
    Mon 20 May 2019 18:41
    #8

    Jag tror det hänger på relationen. Jag är i en lång relation där det i stort sett alltid går för oss båda. Fast din fråga fick mig att tänka efter, men tror inte att det korta ögonblicket skulle ha så stor betydelse egentligen. Just nu är det viktigt för oss, men hade det inte funkat hade vi hittat nåt annat viktigt istället. Det är ju tryggheten och respekten till varandra som bygger relationen och inte ett sprut. Är du öppen med dina problem och visar att du är nöjd ändå, så borde det inte vara nåt problem. Det ligger alltså på hur ni kan hantera det mer än på själva sprutet. Kvinnor får ju ofta vara nöjda när det gått för mannen, då kan väl en man vara nöjd när det gått för kvinnan. Är du mer uthållig pga dina problem så kan det ju faktiskt vara en fördel.

  • Anonym (Trygg­het)
    Mon 20 May 2019 18:43
    #9
    Anonym (Linda) skrev 2019-05-20 18:36:35 följande:
    Dock inte genom att knulla uppenbarligen.
    Vilken tur då att man inte knullar enbart för att göra barn...jag har två barn och har då kullat betydligt fler gånger
  • Anonym (Tjejk­ompise­n)
    Mon 20 May 2019 23:05
    #10

    Nej jag tror inte det hade funkat för mig. Att det tar lite tid är väl okej (Men helst vill jag att det går lätt och fort) men att det aldrig går. Jag hade nog tappat lusten tyvärr:/

  • Mon 20 May 2019 23:13
    #11

    Inga problem. Jag kommer så gott som aldrig och har skönt sex ändå, varför skulle det vara annorlunda för män? 


    Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
  • zgz
    Tue 21 May 2019 01:05
    #12

    Skulle inte bry mig ett dugg om du kommer eller inte så länge du ändå vill ha sex och njuter av det.

    Jag har faktiskt bara bra erfarenheter från killar som har svårt att komma eftersom dom ofta njuter av hela akten istället för att fokusera på slutet :)

  • Tue 21 May 2019 09:30
    #13
    Anonym (Man) skrev 2019-05-20 18:20:20 följande:

    Jag är en man som har jättesvårt att komma vid sex. Men jag lider inte jättemycket av det för jag tycker sexet är otroligt skönt ändå.

    Men kvinnor kan bli frustrerade.

    Så därför frågar jag er kvinnor, hur skulle ni stå ut med en man som har svårt för att komma?


    Hur menar du?

    Har du alltid svårt att komma även vid onani?

    Svaret på frågan beror på hur stora svårigheterna är och om han kan prata om dem.

    Jag hade nog tyckt det var jobbigt om inget av det jag gjorde hjälpte. Det hade nog sänkt min lust.
    Anyone can hate. It costs to love.
Svar på tråden Kvinnor, skulle ni stå ut med en man som sällan eller aldrig fick orgasm?