• Anonym (Girl)

    Dejt som lägger upp nya bilder på tinder?!

    Vi har visserligen inte träffats många gånger än men däremot skrivit med varann länge.. Allt känns bra osv. Men kan inte släppa att han ganska ofta byter bilder på tinder.. Är de en "reservplan" eller ser han bara mig som ett tidsfördriv?! Är nog för feg för att fråga.. Vill inte verka för PÅ i början men vill heller inte lägga massa tid på en kille som inte egentligen inte är seriös... Hur vet man!?

  • Svar på tråden Dejt som lägger upp nya bilder på tinder?!
  • Kourion

    Utav erfarenhet så är nog inte killen särskilt intresserad tyvärr. :/

    Tror det är ganska lika för tjejer och killar. Hade du personligen känt att du var tillräckligt intresserad utav en kille hade du antagligen inte uppdaterat profilbilder etc på appen?

    Hade jag varit dig hade jag frågat rakt ut. Du har allt att vinna på det!

  • Anonym (Girl)
    Kourion skrev 2019-05-20 22:24:23 följande:

    Utav erfarenhet så är nog inte killen särskilt intresserad tyvärr. :/

    Tror det är ganska lika för tjejer och killar. Hade du personligen känt att du var tillräckligt intresserad utav en kille hade du antagligen inte uppdaterat profilbilder etc på appen?

    Hade jag varit dig hade jag frågat rakt ut. Du har allt att vinna på det!


    Kan nog vara så men samtidigt varför fortsätta alls om man inte är intresserad till 100? Enda anledningen jag kan komma på förutom de är väl att han är osäker på att jag menar allvar, han får då å då för sig att jag som har lätt för att få killar säkert har många jag dejtar fast sanningen är att jag bara träffar honom just nu.. Tips på hur jag ska formulera frågan?
  • Anonym (Ellie)

    [quote=79638725][quote-nick]Anonym (Girl) skrev 2019-05-21 09:07:35 följande:[/quote-nick]Kan nog vara så men samtidigt varför fortsätta alls om man inte är intresserad till 100? Enda anledningen jag kan komma på förutom de är väl att han är osäker på att jag menar allvar, han får då å då för sig att jag som har lätt för att få killar säkert har många jag dejtar fast sanningen är att jag bara träffar honom just nu.. Tips på hur jag ska formulera frågan?[/

    Om jag var du så skulle jag bara säga att: Jag föredrar att dejta en person i taget medans man lär känna varandra och ser om det känns rätt. Vad tycker du om det?

    Om han är helt emot det så vet du ju vad han har för inställning. Jag tror 99% av fallen att de som dejtar flera samtidigt gör det för att de letar efter nåt bättre.

    Finns ett riktigt intresse så vill man lägga tid på just den personen och vill inte riskera att den försvinner för att man träffar andra.

  • Anonym (Girl)
    Anonym (Ellie) skrev 2019-05-21 12:14:25 följande:

    [quote=79638725][quote-nick]Anonym (Girl) skrev 2019-05-21 09:07:35 följande:[/quote-nick]Kan nog vara så men samtidigt varför fortsätta alls om man inte är intresserad till 100? Enda anledningen jag kan komma på förutom de är väl att han är osäker på att jag menar allvar, han får då å då för sig att jag som har lätt för att få killar säkert har många jag dejtar fast sanningen är att jag bara träffar honom just nu.. Tips på hur jag ska formulera frågan?[/

    Om jag var du så skulle jag bara säga att: Jag föredrar att dejta en person i taget medans man lär känna varandra och ser om det känns rätt. Vad tycker du om det?

    Om han är helt emot det så vet du ju vad han har för inställning. Jag tror 99% av fallen att de som dejtar flera samtidigt gör det för att de letar efter nåt bättre.

    Finns ett riktigt intresse så vill man lägga tid på just den personen och vill inte riskera att den försvinner för att man träffar andra.


    Jaa de har du helt rätt i!! Ska försöka fråga honom de, orkar inte slösa min tid på någon som kanske mest ser mig som ett tidsfördriv. Jag har tänkt att i våra ålder (han 44 och jag 32) så håller man inte på med massa spel osv. Utan man är ärlig från start men jag kanske har fel.. Eller så har jag varit otydlig med att jag bara träffar honom..
  • elin1989

    Om han lägger upp nya bilder så letar han ju fortfarande efter andra. Det kan betyda olika saker. Jag har gjort det själv när jag antingen inte är speciellt intresserad av personen eller när jag är osäker på hur det kommer att gå och vill ha en reservplan. Så det är svårt att veta.

  • Anonym (Girl)
    elin1989 skrev 2019-05-21 13:28:20 följande:

    Om han lägger upp nya bilder så letar han ju fortfarande efter andra. Det kan betyda olika saker. Jag har gjort det själv när jag antingen inte är speciellt intresserad av personen eller när jag är osäker på hur det kommer att gå och vill ha en reservplan. Så det är svårt att veta.


    Ja de har jag själv också gjort av samma anledning som dig, jaa väldigt svårt att veta, måste ju fråga helt enkelt
Svar på tråden Dejt som lägger upp nya bilder på tinder?!