• Anonym (Balan­s)
    Tue 21 May 2019 07:55
    273 visningar
    6 svar
    6
    273

    Hur mycket engagerar du dig i din partners njutning - egentligen?

    Ja...hur mycket anstränger du dig egentligen?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur mycket engagerar du dig i din partners njutning - egentligen?
  • Anonym (Kvinn­a 40 plus)
    Tue 21 May 2019 08:12
    #1

    Jag fokuserar mig på hans njutning och vet vad han gillar och testar gärna nya saker han kan tänkas gilla.

  • Anonym (helhj­ärtat)
    Tue 21 May 2019 08:48
    #2

    Meningen med sex med en annan människa är ju att vara en så bra älskare/älskarinna som möjligt för sin partner. som jag ser det. När man inte längre bryr sig kan man ju lägga ner och ägna sig år onani.

  • Anonym (Man)
    Tue 21 May 2019 10:35
    #3

    Mycket! Jag blir vansinnigt upphetsad av att höra hennes stön och skrik så jag gör allt för att hon ska njuta till max.

  • Anonym (Balan­s) Trådstartaren
    Tue 21 May 2019 20:13
    #4

    vill gärna se fler svara här tack

  • Tue 21 May 2019 20:50
    #5

    Det är ju lite av ett mainstream-sex-resonemang i mina öron. Att normalläget är nån stans 50/50, men engagerar man sig lite kan man ge mer.
    Som undergiven man är det kvinnans njutning som är det viktiga. Helt på hennes villkor annars blir det bara fel.
    Själv får jag förhoppningsvis behovet av att bli dominerad tillfredställt, men njutningen bör vara hennes.

  • Anonym (Swing for fun)
    Wed 22 May 2019 05:18
    #6
    +1

    Som dominant kvinna ligger självklar mitt fokus till 100% på den undergivnes upplevelse och behov. Min tillfredställelse i dessa sammanhang är utbytet av energi och att få förtroendet att helt styra över en annan människas välbefinnande. Vid mer vanljartad sex är det den gemensamma upplevelsen som är i fokus och då är min och min partners upplevelse lika viktiga.

Svar på tråden Hur mycket engagerar du dig i din partners njutning - egentligen?