• Anonym (Anonym7)

    Det här med att vara kk med yngre man

    Hej där ute!

    Behöver lite hjälp att reda ut mina tankar. Jag har tills häromdagen varit kk med en 20 år yngre man (jag är 48). Vi har träffats någorlunda kontinuerligt under 2 år med några avbrott på 2 veckor upp till en månad på hans iniativ. Nu är det så igen. Han är inte sugen på mig längre. Sexet tycker han är skit Nice och mig som person är det inget fel på. Han är bara inte intresserad. Under tiden vi träffats har han av och till varit lite lynnig. Mkt hans regler som gäller. Inte alltid han svarar på chatten vi använder heller. Han har mkt kompisar, ett jobb som kräver mkt av honom etc. En upptagen ung man helt enkelt. Jag har aldrig krävt något av honom. Dock kunnat bli irriterad och besviken över hans stundom nonchalans på chatten. När vi träffas är det bara lite små snack, sex och sen hej då. Varit ok även för mig. Det jag inte fattar är att häromdagen ville han ses, men jag kunde inte. Allt var bra fram till för nån dag sedan. De perioder han dumpat mig förr har han haft det lite ansträngt i livet vet jag även om han inte direkt uttalat det. Vet just nu att han har mkt kring sig med jobb o dylikt. Varje gång han dumpat mig (4e nu) har det gått 7 månader sedan senaste dumpningen. Inte för att det säger något, men... Han tänkte först ta bort mig från chatt appen vi använder, men gjorde det inte sen ändå. Han är inte en sån kille som har svårt att få tjejer. Hans Instagram tex svämmar över av tjejer. Och nya följare efter varje helg nästan. Ändå har han varit med mig. Förstår inte. Grötigt inlägg jag vet, men kanske finns det någon därute tjej som kille som varit med om liknande! Eller bara kan ge ett råd på vägen.

  • Svar på tråden Det här med att vara kk med yngre man
  • Anonym (Yngre)
    Anonym (Anonym7) skrev 2019-05-21 10:45:28 följande:

    Hej där ute!

    Behöver lite hjälp att reda ut mina tankar. Jag har tills häromdagen varit kk med en 20 år yngre man (jag är 48). Vi har träffats någorlunda kontinuerligt under 2 år med några avbrott på 2 veckor upp till en månad på hans iniativ. Nu är det så igen. Han är inte sugen på mig längre. Sexet tycker han är skit Nice och mig som person är det inget fel på. Han är bara inte intresserad. Under tiden vi träffats har han av och till varit lite lynnig. Mkt hans regler som gäller. Inte alltid han svarar på chatten vi använder heller. Han har mkt kompisar, ett jobb som kräver mkt av honom etc. En upptagen ung man helt enkelt. Jag har aldrig krävt något av honom. Dock kunnat bli irriterad och besviken över hans stundom nonchalans på chatten. När vi träffas är det bara lite små snack, sex och sen hej då. Varit ok även för mig. Det jag inte fattar är att häromdagen ville han ses, men jag kunde inte. Allt var bra fram till för nån dag sedan. De perioder han dumpat mig förr har han haft det lite ansträngt i livet vet jag även om han inte direkt uttalat det. Vet just nu att han har mkt kring sig med jobb o dylikt. Varje gång han dumpat mig (4e nu) har det gått 7 månader sedan senaste dumpningen. Inte för att det säger något, men... Han tänkte först ta bort mig från chatt appen vi använder, men gjorde det inte sen ändå. Han är inte en sån kille som har svårt att få tjejer. Hans Instagram tex svämmar över av tjejer. Och nya följare efter varje helg nästan. Ändå har han varit med mig. Förstår inte. Grötigt inlägg jag vet, men kanske finns det någon därute tjej som kille som varit med om liknande! Eller bara kan ge ett råd på vägen.


    Intressant att läsa ditt inlägg.

    Är själv intresserad av äldre kvinnor men har ingen erfarenhet själv än. Det jag kan läsa av ditt inlägg känns de lite som att han inte sätter så stort värde i er kk relation. Känns mer som att det är ett safe kort när han är sugen. Kan ha helt fel men så låter det när du beskriver det.
  • Anonym (Anonym7)

    Ett safe card? Intressant. Och mkt möjligt. Fast i 2 år? Han har inte haft någon annan under tiden säger han, men kan ju definitivt vara lögn.

  • Snoggen
    Anonym (Anonym7) skrev 2019-05-21 11:45:11 följande:

    Ett safe card? Intressant. Och mkt möjligt. Fast i 2 år? Han har inte haft någon annan under tiden säger han, men kan ju definitivt vara lögn.


    Underskatta inte vikten av att alltid ha ett säkert kort i rockärmen för endel män. Lyssna inte så mycket på vad han säger, han visar vad han gör. Det låter så jävla klyschigt att säga det men handlingar säger mer än ord. Efter vad du skrev i ditt första inlägg om att han inte har problem att få tjejer så stärker de mig i tron att han inte sätter så stort värde i er kk relation. Mer som en relation när det är skönt att tömma.
  • Anonym (Gammal)

    TS du är gammal nog att vara hans mamma. Se på hur tjejer i hans egen ålder pch yngre ser ut. Varför skulle han välja dig framför alla tjejer på Insta ? Självklart har han sex med flera andra.

    Han är ändå så pass gammal att han kanske börjar tänka på att ha ett förhållande med någon? Och då kan du ju knappast vara med i ekvationen längre.

  • Anonym (Anonym7)

    Underbart med dessa raka svar. Måste vara från killar! Ja jag kan vara hans mamma och ja jag är någon att tömma i. Det är han för mig oxå. Skulle aldrig ha ett riktigt förhållande med en ung man. Bara sexet. Fattar bara inte varför han återkommer. Om han nu skulle få så mkt sex av yngre tjejer va fasen kommer han till mig för då är frågan??

  • Snoggen
    Anonym (Anonym7) skrev 2019-05-21 12:25:48 följande:

    Underbart med dessa raka svar. Måste vara från killar! Ja jag kan vara hans mamma och ja jag är någon att tömma i. Det är han för mig oxå. Skulle aldrig ha ett riktigt förhållande med en ung man. Bara sexet. Fattar bara inte varför han återkommer. Om han nu skulle få så mkt sex av yngre tjejer va fasen kommer han till mig för då är frågan??


    För att du tillåter det. Antar att du smälter lite varje gång han hör av sig? Någon som kan få vem han vill väljer att knulla dig och det är attraktivt för dig. Sen kan jag inte svara för hur du ser ut men de finns väll något där som gör att han gillar det och att det är enkelt.
  • Snoggen
    Anonym (Anonym7) skrev 2019-05-21 12:53:15 följande:

    Precis Snoggen!


    Låter det som en rimlig förklaring? :)
  • Anonym (Anonym7)

    Ja det låter rimligt. Hur jag ser ut är väl en smaksak, men lider inte brist på uppskattning. Skulle kunna ha flera kks, men ger mig inget. Normal längd, brunett, fint ansikte, hyfsat vältränad för min ålder.

  • Snoggen

    Kan inte svara för hur jobbigt du tycker det är att han beter sig som ett arsle. Men om det stämmer att du är snygg och får komplimanger så är det bara välja någon annan. I slutändan är det bara du som avgör kvaliten på din problem. Om det nu är ett problem eller om du bara ville skriva av dig frustration. :)

  • Womanly

    Spontant så säger jag skit i grabbhalvan! Du förtjänar så mycket bättre kk än den lynnige rackaren. Han har ju velat hit och dit hela 7 ggr. Åldersskillnaden ska du strunta i. Bara dubbelmoral. Nej anta de erbjudanden du vill ha. Någon som uppskattar dig. Det ska ju vara något positivt eller hur. Win-Win situation!


    Red-blooded
  • Womanly

    Glömde säga - lyssna på Snoggen! Bra svar och resonemang!


    Red-blooded
  • Anonym (Anonym7)

    4e gången, men tillräckligt! Tack för era svar!

  • Miss Sunny
    Snoggen skrev 2019-05-21 14:12:25 följande:

    Kan inte svara för hur jobbigt du tycker det är att han beter sig som ett arsle. Men om det stämmer att du är snygg och får komplimanger så är det bara välja någon annan. I slutändan är det bara du som avgör kvaliten på din problem. Om det nu är ett problem eller om du bara ville skriva av dig frustration. :)


    Håller med !   Jag har själv haft yngre KK, och har inga problem att dra till mig 20 -25 år yngre män.  Känner jag mig som nån sorts "sista reserv", brukar jag ge besked. Det är massor av fisk i sjön, det finns ingen anlänning till att man ska va känna sig som ett "sista möjliga tömmhål".  Slå i bordet och säg till. 
  • Snoggen
    Miss Sunny skrev 2019-05-21 15:44:02 följande:

    Håller med !   Jag har själv haft yngre KK, och har inga problem att dra till mig 20 -25 år yngre män.  Känner jag mig som nån sorts "sista reserv", brukar jag ge besked. Det är massor av fisk i sjön, det finns ingen anlänning till att man ska va känna sig som ett "sista möjliga tömmhål".  Slå i bordet och säg till. 


    Precis!

    Många kvinnor drar gärna offerkoftan över sig i situationer som denna.(Säger inte att ts gör det, menar i allmänhet) Problemet är att dom ser inte att det är dom själva som tillåter beteendet om och om igen. Har iofs ofta att göra med dålig självkänsla och att inte känna att dom är värda mer. Vilket kvinnor i större utsträckning lider mer av än män då dom är mer i kontakt med känslor.
Svar på tråden Det här med att vara kk med yngre man