• plutnick

    Varför ska en valp inte bara hemma själv för länge? Vad händer?

    Vad är grejen? Varför kan inte en valp vara hemma själv, vad är grejen? Vad händer??

  • Svar på tråden Varför ska en valp inte bara hemma själv för länge? Vad händer?
  • Anonym (Rosie)
    plutnick skrev 2019-05-21 15:27:43 följande:

    Vad är grejen? Varför kan inte en valp vara hemma själv, vad är grejen? Vad händer??


    Är du seriös? Brukar du även lämna bebisar hemma hela dagen? "Vad kan hända, liksom?"
  • CitronTulo

    Vad tror du själv? Någon vild idé??

    Att den kanske typ blir rädd? Ledsen? otrygg? Nervös? Känner sig övergiven? Att den kissar inne? Att den börjar tugga på inredningen i ren tristess? Att den kommer växa upp till en otrygg, aggressiv hund som inte litar på människor eller kan samagera med människor för att den varit ensam??

    Eller..??

  • plutnick
    Anonym (Rosie) skrev 2019-05-21 15:33:45 följande:
    Är du seriös? Brukar du även lämna bebisar hemma hela dagen? "Vad kan hända, liksom?"
    Jag är seriös ja. Svara istället för att ironisera kring min fråga.


  • Anonym (timmy)
    CitronTulo skrev 2019-05-21 15:59:33 följande:

    Vad tror du själv? Någon vild idé??

    Att den kanske typ blir rädd? Ledsen? otrygg? Nervös? Känner sig övergiven? Att den kissar inne? Att den börjar tugga på inredningen i ren tristess? Att den kommer växa upp till en otrygg, aggressiv hund som inte litar på människor eller kan samagera med människor för att den varit ensam??

    Eller..??


  • Anonym (timmy)
    CitronTulo skrev 2019-05-21 15:59:33 följande:

    Vad tror du själv? Någon vild idé??

    Att den kanske typ blir rädd? Ledsen? otrygg? Nervös? Känner sig övergiven? Att den kissar inne? Att den börjar tugga på inredningen i ren tristess? Att den kommer växa upp till en otrygg, aggressiv hund som inte litar på människor eller kan samagera med människor för att den varit ensam??

    Eller..??


    Hahahahaaa driver du eller?

    Det är en hund.. Jag har en pitbull/rottweiler mix som är 3 år gammal. När han var valp brukade han vara hemma flera timmar själv. Han låg mest och sov antar jag, tuggade inte sönder någonting av värde. Lämnade ett hundben som jag antar att han tuggade på.
    Idag är han som sagt 3 år, supersocial, supertrogen, glad osv. Han är väldigt lugn idag, behöver inte hända saker hela tiden utan trivs bra med sitt liv. Har kul när han går ut, men trivs hemma också.

      
Svar på tråden Varför ska en valp inte bara hemma själv för länge? Vad händer?