• Anonym (Greta)

    Ful fitta?

    Hur vanligt är det att de inre blygdläpparna hänger en bit utanför de yttre och att de syns när man står framifrån? Jag tycker inte det är snyggt, eftersom jag har det. Undrar därför hur vanligt det är?! Har ju aldrig sett någon annans mus precis.

  • Svar på tråden Ful fitta?
  • Anonym (- (: -)

    Det är jättevanligt och inget konstigt alls (:

  • Anonym (yannick)

    De flesta vaginorna ser fina ut på sitt vis, de måste inte se ut som ett streck a'la porrfilm, men om en tjej har det naturligt så är inte det heller fel.

    Där finns kanske en gräns vid vaginor som ser ut som uppspydda rosbiffsmackor, men det är ganska ovanligt.

  • Anonym (Greta)

    Hur vet du som skriver att det är jättevanligt?? Är du gynekolog eller kille som sett många vaginor? Vilket är vanligast då? Tycker alltid bara jag ser små musslor där de inre knappast syns. När jag står rakt så syns mina inre framifrån. Så fult

  • Aikido


    Här har du ett gäng. Alla lika onormala.

    Fittor är inte gjorda för att vara vackra. Fittor är gjorda för att ha kul med.
  • Anonym (Greta)

    Haha, tack jag har sett den. Men stämmer det med verkligheten att de ser så olika ut? Jag vill bara veta vad som är vanligast!

  • Aikido
    Anonym (Greta) skrev 2019-05-21 17:45:05 följande:
    Haha, tack jag har sett den. Men stämmer det med verkligheten att de ser så olika ut? Jag vill bara veta vad som är vanligast!
    Nej. Tavlan är bara ett uttryck för en komplett vansinnig konstnärs sjuka fantasier. I verkligheten är i stort sett alla stöpta i samma form. Du är antagligen en mutant.

    Mutt-tant.

    Lite kul.

    Kanske.

    Nej men skämt å sido. Variationen är stor. Vad som är vanligast? Ingen aning. Själv har jag givetvis bara sett min älsklings och då bara i skydd av mörkret med täcket uppdraget till våra respektive näsor.
  • Anonym (- (: -)
    Anonym (Greta) skrev 2019-05-21 17:27:07 följande:

    Hur vet du som skriver att det är jättevanligt?? Är du gynekolog eller kille som sett många vaginor? Vilket är vanligast då? Tycker alltid bara jag ser små musslor där de inre knappast syns. När jag står rakt så syns mina inre framifrån. Så fult


    Dels spenderar jag mycket tid på gymmet, är dessutom f.d tävlingssimmare och då ser man.

    Sen umgås inte jag i en krets där det är fult att prata om intima saker och har två vänner med innre blygdläppar som syns. Inget fel i det alls.

    Enda gången man kan fundera på om det är något tokigt är om det skaver och känns obekvämt (:
  • Anonym (Greta)

    Ok men kan man iallafall konstatera att det är vanligare med inre som inte syns?

  • Aikido
    Anonym (Greta) skrev 2019-05-21 18:29:08 följande:
    Ok men kan man iallafall konstatera att det är vanligare med inre som inte syns?
    Nej.
  • PehrHolm

    Med största sannolikhet är din fitta väldigt vanlig. Har du frågor är du välkommen att kontakta mig via PM. Mvh Pehr Holm. Leg. Läk. Spec. gynekologi.

Svar på tråden Ful fitta?