• Anonym (Förvi­rrad)
    Tue 21 May 2019 18:21
    4425 visningar
    9 svar
    9
    4425

    Dejt hör inte av sig men kanon när vi ses

    Jag började prata med en kille för ca en månad sen o vi tog en promenad bara 3 dagar senare. Vi hade jätte trevligr o han sa att han gärna ses fler gånger o att jag var jätte trevlig. Fick även senare på kvälllen att jag var väldigt fin. Sen hörde jag inte så myclet från honom men än nåt enstaka meddelande. Ca 2 veckor senare frågar han om vi kan ses då han skulle iväg o gärna ville ses föe att hålla igång det. Han sa även att det blir enklare att ses då han hade flyttat närmare mig nu. Även då hade vi det jätte trevligt men hördes inte efter det heller. 2 veckor efter det ville han ses igen men då kunde jag inte.

    Jag blir förvirrad då jag gillar när en kille hör av sig o han får mer än gärna höra av sig dagligen. Detta just för jag gärna vill ha det bekräftat att jag finns. Är kanske snarare ett problem hos mig. Vad kan man kräva av en som man bara träffat 2 gånger? Går ju inte kräva att han ska va kär i mig o därför höra av sig heller. Är vissa killar såhär?

    Jag går ju bara o grubblar på att det han söger till mig bara äe något han hittar på samtidigt som jag kanske måste utgå från att det med kan vara sant? Han är ändå 30 år.

    Snokar som jag gör har jag kollat in hans fb bland annat o en tjej han hade för 1,5 år sedan. Hon skrev massa kommentarer o sånt till honom som han inte ens gillade eller kommenterade tillbaka.

    Iaf tänkte jag föreslå en träff nu i veckan.

    Har även snokat på hans tinder o där kan jag se att han inte varit inne på minst 2 veckor, så han kännns inte så jätte aktiv i att hålla på o dejta massa.

    Jag vill ju inte va för krävande heller mot honom.

  • Svar på tråden Dejt hör inte av sig men kanon när vi ses
  • Anonym (Vad vill du?)
    Tue 21 May 2019 20:29
    #1

    Vill du ha en kille som är dålig på höra av sig?

  • Anonym (Sara)
    Tue 21 May 2019 20:34
    #2

    Han går väl och väntar på att du också ska höra av dig till honom.

  • Anonym (Förvi­rrad) Trådstartaren
    Tue 21 May 2019 21:18
    #3
    Anonym (Vad vill du?) skrev 2019-05-21 20:29:19 följande:

    Vill du ha en kille som är dålig på höra av sig?


    Såklart inte! Menar bara att man Kanake inte kan förvänta sig att han vlir blixt förälskad i mig efter en träff precis.
  • Tue 21 May 2019 21:24
    #4

    Jag är inne på Saras linje här. Hur mycket hör du av dig till honom eller ligger hela ansvaret på honom för att det ska bli något?

    Bra initiativ att du funderar på att föreslå att ni ska ses. Annars lär han ju tro att du inte är intresserad om han hela tiden måste vara den som föreslår saker.

  • Anonym (Förvi­rrad) Trådstartaren
    Tue 21 May 2019 22:51
    #5
    Deacon skrev 2019-05-21 21:24:59 följande:

    Jag är inne på Saras linje här. Hur mycket hör du av dig till honom eller ligger hela ansvaret på honom för att det ska bli något?

    Bra initiativ att du funderar på att föreslå att ni ska ses. Annars lär han ju tro att du inte är intresserad om han hela tiden måste vara den som föreslår saker.


    Innan vi sågs dvs de 3 första dagarna skrev han myclet o feågade hur det var o så. Det är enbart på snapchat vi pratar nu o där skockar jag la enbart it allmänna bilder, dvs bilder som inte är personliga till honom. Ibland svarat han o ibland inte. Jag kanske borde börja skriva lite mer personligt till honom. Men han skickar ju typ aldrig till mig. När vi sågs första gången sa han att han försöker få till en träff fort då det annars händer att någon annan kommer före. Ibland får jag känslan av att han kanske tycler att han har min tillräckligt eller va man säger. Att han vet jag vill träffa han mer o så, a jag vet inte..
  • Tue 21 May 2019 23:33
    #6
    Anonym (Förvirrad) skrev 2019-05-21 22:51:46 följande:

    Innan vi sågs dvs de 3 första dagarna skrev han myclet o feågade hur det var o så. Det är enbart på snapchat vi pratar nu o där skockar jag la enbart it allmänna bilder, dvs bilder som inte är personliga till honom. Ibland svarat han o ibland inte. Jag kanske borde börja skriva lite mer personligt till honom. Men han skickar ju typ aldrig till mig. När vi sågs första gången sa han att han försöker få till en träff fort då det annars händer att någon annan kommer före. Ibland får jag känslan av att han kanske tycler att han har min tillräckligt eller va man säger. Att han vet jag vill träffa han mer o så, a jag vet inte..


    Hur menar du att han ska förstå att "han har dig" när du främst verkar skriva med en neutral ton dvs inget personligt. För att få till en djupare relation måste båda våga öppna upp sig, vara personliga och inte bara prata om hur läget är eller "vädret"....

    Hade jag skrivit med någon som inte var särskilt personlig hade jag utgått ifrån att hon inte var intresserad av ngt djupare. Hade iofs själv lagt ut lite personliga beten också. Hade hon inte nappat på det och svarat på ett personligt ja då är hon nog inte så intresserad av mig eller av ngn anledning har svårt för att släppa in nya bekantskaper.
  • Anonym (Förvi­rrad) Trådstartaren
    Thu 23 May 2019 14:11
    #7
    Deacon skrev 2019-05-21 23:33:25 följande:

    Hur menar du att han ska förstå att "han har dig" när du främst verkar skriva med en neutral ton dvs inget personligt. För att få till en djupare relation måste båda våga öppna upp sig, vara personliga och inte bara prata om hur läget är eller "vädret"....

    Hade jag skrivit med någon som inte var särskilt personlig hade jag utgått ifrån att hon inte var intresserad av ngt djupare. Hade iofs själv lagt ut lite personliga beten också. Hade hon inte nappat på det och svarat på ett personligt ja då är hon nog inte så intresserad av mig eller av ngn anledning har svårt för att släppa in nya bekantskaper.


    Nä jag funderar på att lägga ner det. Jag skulle säga att jag visar betydligt myclet mer intresse än han. Jag bjöd hem honom till mig som han avbokade samma dag. Han frpgade sist om vi skulle ses men det var jag som tog kontakten med honom då.

    Han kunde inte ses idag för han var borta men skrev tillbaka imon igen. Men då Kanake han kunde föreslå en ny dag då. Tex då när han avbokade samma dag så föreslog han även en ny dag o jag sa det passade. Sen hörde han inte av sig väl den dagen. Samma när jag föreslog att vi skulle ses i måndags. Detta frågade jag på söndagen o han sa att han ev skulle iväg men annars funkade det. Då tycker jag det är pp till han o säga att det går o att jag inte ska behöva fråga då han vet att jag kunde. Hörde inget då heller.

    Han visat liksom inget intresse att prata eller bestämma träff. Men när vi väl tex börjat skriva kan han föreslå att ses. O jag tror inte det är för o ligga då vi alltid setts på offentlig plats då.

    Aa jag vet inte
  • Fri 24 May 2019 23:01
    #8

    Förstår att du börjar bli lite skeptisk nefter atr ha läst det du skriver. Tycker att den som bokar av är den som får sy ihop ngt annat datum som kan fungera för båda. I mina ögon ger det ett ointresserat intryck att boka av en date och sedan vänta på att igen bli tillfrågad om en ny. Den som tackar nej ansvarar för att komma in i gamet igen.

  • Anonym (Förvi­rrad) Trådstartaren
    Sat 25 May 2019 00:54
    #9
    Deacon skrev 2019-05-24 23:01:26 följande:

    Förstår att du börjar bli lite skeptisk nefter atr ha läst det du skriver. Tycker att den som bokar av är den som får sy ihop ngt annat datum som kan fungera för båda. I mina ögon ger det ett ointresserat intryck att boka av en date och sedan vänta på att igen bli tillfrågad om en ny. Den som tackar nej ansvarar för att komma in i gamet igen.


    Ja men precis! Då behöver iaf inte jah känna nån skuld i som aldrig frågade igen. Han vill ju ses när jag väl frågar. Tex så skrev jag igen idag o frågade om han ville ses, det blev väldigt spontant. O det ville han men blev aldrig av då han kom hem sent. Så när jag väl frågat vill han ju o då är det se senaste gångerna jag som i slutändan sagt nej då det blivit försent pga han alltid varit iväg då. Så jag känner ju inte mig jätte tjatig då han ändå vill ses o idag sa han att vi får se till att det blir snart
Svar på tråden Dejt hör inte av sig men kanon när vi ses