• Destinybluee

    27 år och onanerar inte

    God kväll där ute!

    Jag har ett krångel i mitt sexliv.

    Jag är 27 år, kvinna och har tämligen försökt att onanera - både med föremål så som den klassiska gurkan till köpta dildos, vibratorer och g punkts vibratorer till att försöka med fingrarna men ingenting verkar bita på mig.

    Jag har ett distansförhållande just nu och jag befinner mig i en liten period där jag så hemskt gärna vill kunna tillfredsställa mig själv då det kan gå upp mot 2 månader innan jag och min pojkvän kan ses - Jag har inga direkta problem att bli kåt själv då jag lätt blir kåt utav att fantisera ihop saker samtidigt som jag lyssnar på musik. Men när jag väl ska ta fram en leksak tappar jag all lust direkt och kan bara fokusera på att det är just en dildo jag håller i och sedan ger jag upp.

    Jag har aldrig onanerat mig till en orgasm själv och ingen kan pulla mig till en heller utan ska jag kunna komma för ens någon sekund behövs fysisk beröring och troligen g punkts massage med pensien vid samlag.

    Jag behöver verkligen släppa loss vissa känslor som jag byggt upp och då gärna via onani men då lusten direkt försvinner när jag väl håller i en dildo behöver jag lite tips på hur man som 27 åring kan träna och öva sig på att faktiskt vilja onanera och kanske till och med komma utav sig själv utan manlig fysisk beröring involverad ????

    Köpte fan en Satisfyer Pro 2 Next Generation ihop om att kanske kunna komma då sååå många gjort det ????

    Help pls! ????

  • Svar på tråden 27 år och onanerar inte
  • Anonym (Alma)

    Hitta andra sätt att onanera på som inte är förknippat med dildos är mitt tips. Då kan du behålla fokus på att vara just kåt och behöver inte fundera på något annat än just din njutning.

    Tex duschstrålen, gnida mot en kudde, titta på dig själv i en spegel när du smeker dig, ha en liten vibrator på klitoris i trosorna etc..

    Att fortsätta att hetsa upp dig själv och hålla fokus och inte avbryta brukar vara något som funkar. Lär dig att använda andra muskler, spänn rumpa/höfter, knip med låren och sträck på hela benen osv osv.. Känn vilka muskler du spänner som ökar din kåthet när du smeker etc etc..

    Var inte så fokuserad på just orgasm utan bara lek, känn efter och njut.

Svar på tråden 27 år och onanerar inte